امیدوارم نمایندگانی شایسته برای چهار سال پیش رو انتخاب شوند

گیل نامه / طاهره زاهد صفت درخصوص زمان انتخابات پنجمین دوره هیات مدیره های نظام پرستاری کشور گفت: انتخابات روز جمعه ۲۱ تیرماه ۹۸ برگزار می شود.

به گزارش گیل نامه  به نقل از گیتی آنلاین از رشت عملکرد هیات مدیره نظام پرستاری رشت و حومه در سال ۱۳۹۷ را تشریح کرد.
رییس هیات مدیره نظام پرستاری رشت و حومه در این راستا اذعان داشت:
برگزاری نشست های متعدد با مسوولین ارشد دانشگاه( ریاست و معاون توسعه، مدیر امور پرستاری و شورای سیاست گزاری پرستاری استان با حضور روسای هیات مدیره های گیلان ) در خصوص رفع کمبود نیروی انسانی، پیگیری مطالبات معوقه اضافه کار- کارانه- رفاهی کلیه گروههای پرستاری و فوریت های اورژانس، رفع مشکل تمدید طرح نیروی انسانی پرستاری، مشکلات مربوط به نظام پرداخت قاصدک در بسیاری از بیمارستانهای استان گیلان، بررسی مشکلات مربوط به کلینیک های پرستاری از جمله اقدامات بعمل آمده در سال ۹۷ است.
طاهره زاهدصفت،جداسازی بحث اضافه کار از کارانه، پیگیری مشکلات کار دانشجویی، پیگیری مربوط به تبدیل وضعیت نیروهای قرار دادی پرستاری که طبق نظر معاونت توسعه دانشگاه (در حال پیگیری از وزارت بهداشت می باشد) را از دیگر عملکرد های هیات مدیره نظام پرستاری رشت و حومه در سال ۹۷ بیان کرد.
وی بر ارتقای دانش حقوقی پرستاران تاکید کرد و گفت: در این راستا، مشاوره حقوقی رایگان برای اعضای جامعه پرستاری با حضور وکیل پایه یک دادگستری و برگزاری همایش بررسی مسایل حقوقی ویژه پرستاران در راستای ارتقای دانش حقوقی آنان با توجه به اعلام سازمان بهداشت جهانی در زمینه خشونت علیه پرستاران که یک معضل جهانی است،صورت گرفت.
وی فراخوان انتخابات شورای صنفی دانشجویان و تشکیل شورای دانشجویی، برگزاری اردوی جهادی در روستاه ها و حومه شهر و ایستگاههای متعدد سلامت سنجش فشارخون و قند خون را از دیگر عملکردهای هیات مدیره نظام پرستاری رشت و حومه در سال گذشته برشمرد.
طاهره زاهد صفت، آموزش های خود مراقبتی در جامعه را ضروری دانست و گفت: آموزش های تغذیه سالم و سبک صحیح زندگی و آموزشات خودمراقبتی در سطح شهر با همکاری شورای صنفی دانشجویی در راستای تبیین نقش پرستار جامعه نگر و توسعه خودمراقبتی در جامعه از جمله برنامه های اجرایی هیات مدیره نظام پرستاری رشت و حومه در سال ۹۷است.
بازدید از بیمارستان های شهر رشت در آغاز سال نو و فرا رسیدن ایام روز پرستار با حضور اعضای هیات مدیره و فعالیت درخشان کمسیون آموزشی هیات مدیره با برگزاری کارگاه ها ی تخصصی و سمینارها و همایش های آموزشی در زمینه های مختلف از دیگر عناوین عملکرد سال گذشته هیات مدیره نظام پرستاری رشت و حومه، توسط زاهد صفت،بیان شد.
رییس هیات مدیره نظام پرستاری رشت و حومه ادامه داد: نهایی شدن اجرای افزایش ضریب سختی کار برای کلیه کارکنان رسمی،قراردادی،شرکتی در مرکز روانپزشکی شفا و مرکز فوق تخصصی سوانح سوختگی ولایت و برگزاری نشست های متعدد با هیات کوهنوردی و برگزاری اردوهای تفریحی در سطح استان و تسهیلات رفاهی برای اعضای جامعه پرستاری از دیگر اقدامات اجرایی سال ۹۷ هیات مدیره نظام پرستاری بود.
وی از زحمات یکایک اعضای هیات مدیره رشت در دوره چهارم به تناسب همکاری و فعالیت خالصانه ای که در راستای خدمت به جامعه پرستاری داشته اند، تقدیر و تشکر کرد و افزود: امیدوارم با مشارکت آگاهانه و پر شور در انتخابات نظام پرستاری، نمایندگانی شایسته برای چهار سال پیش رو انتخاب شوند.
گفتنی است ،دکتر اسماعیل نورصالحی؛ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان و رییس هیات اجرایی انتخابات نظام پرستاری گیلان با اشاره به ماده ۲۱ آیین نامه اجرایی قانون سازمان نظام پرستاری، پس از اعلام نامزدهای انتخابات هیات مدیره نظام پرستاری رشت، زمان شروع تبلیغات کاندیداها را از ۱۱ تیر لغایت ۱۹ تیرماه سال جاری عنوان کرد.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.