التماس می کنم عزاداران حسینی هیئت ها را با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار کنند/ امور مساجد، شهرداری ها و آموزش و پرورش باید دست به کار شوند

مداح سرشناس کشور

گیل نامه / مداح مطرح کشوری گفت: من از همه عاشقان و عزاداران امام حسین(ع) خواهش و التماس می کنم که با نگاه ویژه به شرایط موجود و آنگونه که مورد رضایت خدا و حضرت زهرا(س) هست مجالس عزاداری را برگزار کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /  احمد واعظی افزود: ما در کشوری زندگی می کنیم که در راس آن رهبری مدیر و فرهیخته مدیریت می کند و ایشان دستور داده اند که تمام مراسمات و هیئت های عزاداری را با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی که از سوی ستاد ملی کرونا صادر شده است برگزار کنیم؛ ما هم به دستور رهبر انقلاب عمل می کنیم و توصیه من به تمام هیئت ها همین است که با رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام به برگزاری مراسمات عزاداری کنند.

وی درباره عکس و فیلم های منتشر شده در رسانه ها از بعضی هیئت ها که نشان از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی بود اظهار کرد: بعضی از هیئت ها که من می شناسم و فیلمشان منتشر شده واقعا رعایت می کنند و حتما در پایان مراسم شور گرفته اند و بخاطر گرمی هوا و تراکم جمعیت ماسک هایشان را برای دقایقی برداشته اند.

وی در همین رابطه تصریح کرد: ضمن این مسئولین نیز در چنین مواردی دخیل هستند، می گویند با رعایت پروتکل ها برگزار کنید، اما هیچ کدام کمک نمی کنند زیرا نمی شود به چند جوان هیئتی فقط در حرف بگوییم هیئت را در محل های بدون سقف و یا بیرون برگزار کنند و در عمل هیچ کمکی به آنان نشود تا توانایی برپایی چنین مراسماتی را داشته باشند.

واعظی ادامه داد: امور مساجد، شهرداری ها و آموزش و پرورش باید دست به کار شوند و تمهیدات ویژه را برای برگزاری چنین مجالسی در نظر بگیرند و به جوانان کمک کنند تا بتوانند در فضاهای باز عزاداری برگزار کنند.

فوری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.