افزایش ۵ برابری دمای هوا در گیلان

گیل نامه/مدیرکل هواشناسی استان گیلان ضمن درخواست از گروه‌های حساس جامعه برای عدم تردد در معابر عمومی، از روند افزایش سه تا پنج برابری دما در روزهای آینده در استان گیلان خبر داد.

به گزارش گیل نامه به نقل از خبرگزاری فارس از رشت، محمد دادرس امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت جوی هوای استان گیلان اظهار کرد: طبق آخرین نقشه‌های هواشناسی، هوای گرم در روزهای آینده، تقویت و دمای استان گیلان با افزایش سه تا پنج‌درجه‌ای مواجه می‌شود.

وی با بیان اینکه استان گیلان در روزهای آینده وضعیت جوی آرامی دارد، گفت: بیشترین دمای استان گیلان در نواحی جلگه‌ای ۳۳ تا ۳۵ درجه و دیگر نواحی استان ازجمله نواحی جنوبی ۳۴ تا ۳۹ درجه است.

مدیرکل هواشناسی استان گیلان با هشدار به مرغداران برای رسیدگی به وضعیت مکان‌های تولیدی خود افزود: با توجه به روند افزایشی دما در روزهای آینده از مرغداران و کسانی که محصولات کشاورزی دیگر را تولید می‌کنند درخواست دارم نسبت به تهویه مکان تولیدی خود اقدام کنند.

دادرس با هشدار به گروه‌های حساس جامعه برای تردد در خیابان‌های استان گیلان بیان کرد: از سالمندان، بیماران قلبی، عروقی و تنفسی درخواست دارم برای جلوگیری از گرمازدگی و عدم  ایجاد دیگر مشکلات از تردد در ساعات اوج گرما در خیابان‌های عمومی خودداری کنند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.