افزایش بستری بیماران بدحال کرونایی در گیلان

معاون بهداشتی علوم پزشکی گیلان عنوان کرد

گیل نامه / معاون بهداشتی علوم پزشکی گیلان، با اشاره به تداوم بستری بیماران کرونایی در گیلان، خاطرنشان کرد: در روزهای جاری شاهد هستیم که بیماران بستری شده بد حال تر هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  گیل نامه  /  دکتر آبتین حیدرزاده ، ضمن ابراز نگرانی از رعایت نکردن اصول حفاظت فردی از سوی مردم، اظهار کرد: متاسفانه علیرغم توصیه های فراوانی که به مردم شده است، شاهد هستیم روز به روز رعایت استانداردهای کرونایی توسط مردم کاهش پیدا می کند.

وی با بیان اینکه برخی از افراد عملا با ماسک در خیابان حاضر نمی شوند، گفت: اجتماعات فراوانی مردمی همچون میهمانی ها، عروسی ها و جشن ها و عزاداری شکل می گیرد که مصداق تشدید انتقال ویروس کرونا هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با اشاره به تداوم بستری بیماران کرونایی در گیلان، خاطرنشان کرد: در روزهای جاری شاهد هستیم که بیماران بستری شده بد حال تر هستند.

حیدرزاده با بیان اینکه همچنان روزانه حدود ۵۰ نفر بستری در بیمارستان های استان داریم، اضافه کرد: بخش آی.سی.یوی بیمارستان ها بیماران بیشتری را پذیرش می کنند و این بیماران غالبا بدحال و سالمند هستند.

وی از مردم خواست توصیه های بهداشتی را جدی بگیرند و یادآور شد: با توجه به اینکه از ۱۵ تیرماه زدن ماسک در اماکن عمومی و مراکزی که تجمعات مردمی در آن رخ می دهد، اجباری می شود، در صورت عدم رعایت کردن صاحبان مراکز تهیه و توزیع کالا و مواد غذایی و مشتریان، اقدام به پلمب این مراکز خواهیم کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.