اعمال نشدن ممنوعیت شبانه تردد خودروها در شهرهای قرمز

گیل نامه / جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونای گیلان با اشاره به اینکه ۲ گروه شغلی اول در شهرهای زرد می توانند به فعالیت خود ادامه دهند ، گفت : گروه سوم و چهارم در شهرهای نارنجی و شهرهایی که وضعیت قرمز دارند ، نمی توانند فعالیت داشته باشند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل‌نامه /  محمود قاسم نژاد افزود : همچنین بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا ، در شهرهای زرد و نارنجی تردد خودروها با پلاک غیر بومی در ساعاتی که مشخص شده ، ممنوع است ؛ بنابراین اگر دوربین های پلیس راهور پلاک های غیر بومی را در این شهرها مشاهده کنند ، صاحبان این خودروها جریمه می شوند.
وی افزود : در شهرهای نارنجی جریمه ۵۰۰ هزار تومان است و می تواند برای روز بعد هم تکرار شود و در شهرهای قرمز رشت و رودبار ، جریمه خودروهای غیربومی یک میلیون تومان است و برای روز بعد هم تکرار می شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان گفت: همچنین در شهرهای قرمز یک دوم تا یک سوم کارکنان ادارات می توانند بر اساس بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور در محل کارشان حاضر شوند.
محمود قاسم نژاد تصریح کرد : بخشی از کارکنان ادارات نیز که همواره باید در شیفت های مختلف حضور داشته باشند و یا از شهرهای دیگر به شهرهای قرمز تردد کنند ، می توانند بدون هیچ گونه محدودیتی به انجام وظیفه خود بپردازند .
وی با اشاره به اینکه برخی شهروندان شهر قرمز که با پلاک های غیر بومی در آن شهر ساکن هستند و یا از خارج از شهر قرمز به دلیل انجام وظایف شان باید تردد کنند ، از طریق فرمانداری محل سکونت شان ، با ارائه مستندات و در اختیار گذاشتن اطلاعات خودرویشان می توانند تردد کنند و اگر پلیس هم آنها را شناسایی کند ، با ارائه مدارک لازم ، هیچ تخلفی برای آنها ثبت نخواهد شد.
جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونای گیلان همچنین از تعطیلی ۲ هفته ای مدارس گیلان از فردا اول آذر خبر داد و گفت : معلمان می توانند آموزش را بصورت مجازی ادامه دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.