اعطای نشان عاشورایی به ۱۰ رسانه برتر گیلان

گیل نامه / رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان از اعطای نشان عاشورایی به ۱۰ رسانه برتر این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی   گیل نامه /   مهدی پارسا امروز در جمع فعالان فرهنگی و اجتماعی این شهرستان با بیان اینکه گیلان از استان‌های پیشتاز در حوزه رسانه است، اظهار کرد: پیشنهاد‌هایی داریم تا دبیرخانه دائمی انجمن ملی رسانه‌های جبهه مقاومت در گیلان تشکیل شود.

وی با بیان اینکه ماه محرم فرصت مناسبی برای احیای فریضه الهی امربه‌معروف و نهی از منکر است، افزود: نشان عاشورایی به ۱۰ رسانه برتر گیلان در حوزه ترویج و اشاعه امربه‌معروف و نهی از منکر اعطا می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به برگزاری ۱۴ دوره و کارگاه آموزشی برای اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی این استان گفت: بیش از ۵۰۰ نفر در دوره‌های تخصصی فوق شرکت کرده‌ و گواهی پایان دوره دریافت کرده‌اند.

به گفته پارسا، امسال دو رزمایش رسانه‌ای حجاب و عفاف و امربه‌معروف و نهی از منکر با مشارکت ۱۶۰ رسانه استانی، منطقه‌ای و ملی با محوریت بسیج رسانه استان گیلان برگزار شده که آثار و نتایج مثبتی داشته است.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها بر اساس فصل اول، دوم و سوم قانون مطبوعات دارای رسالت و حقوق مشخصی است، خاطرنشان کرد: مطالبه‌گری از مهم‌ترین وظایف رسانه‌ها است و مدیران اجرایی با تعامل و همکاری با اصحاب رسانه برای اعتلای جامعه تلاش کنند.

 

فارس

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.