اعزام ۲۱۰ نفر از بسیجیان کارمند گیلانی به همراه خانواده به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس + عکس

گیل نامه / سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان تعداد ۲۱۰ نفر از بسیجیان کارمند استان را در قالب چهار دستگاه اتوبوس و یک دستگاه مینی بوس به همراه خانواده آنان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / سرهنگ عباس حسینی، رئیس سازمان بسیج کارمندان استان گیلان،  با بیان اینکه سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان تعداد ۲۱۰ نفر از بسیجیان کارمند استان را به همراه خانواده آنان به مناطق عملیاتی کردستان و شمال غرب اعزام کرد اظهار کرد: این افراد در قالب چهار دستگاه اتوبوس و یک دستگاه مینی بوس از تاریخ ۱۶ مردادماه به مدت چهار روز از مناطق عملیاتی شهر‌های دیواندره، سقز، بانه، سردشت و پیرانشهر بازدید خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه در این اردو چهار روزه از مناطق عملیاتی (بوالحسن) بازدید می‌شود افزود: در این منطقه عملیات نصر چهار انجام شده بود و محل شهادت شهیدان سید مهدی خوش سیرت، مجید مرآت و خلوص دهقانپور می‌باشد.

رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان گفت: زائران گیلانی همچنین از مزار شهدای غریب منطقه سیرانبند و مناطق عملیاتی دارساوین که محل شهادت برادران زین الدین و یادمان شهید ناصر کاظمی در ۱۰ کیلومتری شهر پیرانشهر، منطقه عملیاتی حاج عمران از توابع شهر پیرانشهر که محل عملیات کربلای ۲ و محل شهادت شهیدان قلی پور، گلستانی، رضوانخواه، قبادی، عادلی و دیگر شهدای گیلانی می‌باشد بازدید خواهد کرد.

حسینی با اشاره به هدف اصلی این اعزام بیان کرد: هدف اصلی ما تبیین عزت، عظمت و اقتدار ملت ایران در برابر استکبار جهانی و همچنین معرفی الگو‌ها و اسطوره‌های ارزشی دفاع مقدس برای نسل حاضر و ترویج فرهنگ مقاومت و روحیه ایثار در بین جوانان است.

وی با بیان اینکه نکته اصلی و کلیدی در اردو‌های راهیان نور ایجاد زمینه برای زیارت با معرفت است گفت: امید داریم زائرین اعزامی زیارت با معرفت داشته باشند.

تصریح کرد: افراد اعزام شده به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس از پایگاه‌های ادارات کل دادگستری زندان‌ها، راه و شهرسازی، منابع طبیعی، سازمان فنی و حرفه‌ای گیلان می‌باشند.

وی افزود: در تاریخ ۴ مرداد ماه امسال نیز یک دستگاه اتوبوس از پایگاه شهید منتظری اداره کل مخابرات استان گیلان به منطقه کردستان و شمال غرب اعزام شده بودند.

رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان گفت: از زحمات همه مدیران ادارات کل و فرمانده‌های محترم پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات که حمایت مادی و معنوی از این اعزام‌ها داشتند تقدیر و تشکر می‌کنم.

خبرگزاری بسیج گیلان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.