اظهارات جنجالی رفیقدوست: سعید محمد را نمی شناسم، اصلا از کجا پیدایش شد

گیل نامه / محسن رفیقدوست، فرمانده اسبق سپاه، درباره کاندیداتوری سعید محمد گفت: من با اکثر مسئولان سپاه که صحبت کردم از او حمایت نمی‌کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه/ محسن رفیق دوست، وزیر سابق سپاه، در گفتگویی با فردا، درباره کاندیداتوری سعید محمد در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: او را نمیشناسم. اصلا از کجا پیدا شد.

وی ادامه داد: یکی از شرایط ریاست جمهوری این است که رجل سیاسی و مذهبی باشد و او نیست. با تصویب قانون انتخابات اوت می‌شود. من با اکثر مسئولان سپاه که صحبت کردم از او حمایت نمی‌کردند.

رفیق دوست گفت: من الان در سپاه نیستیم و اخبار را دنبال می‌کنم. تا اینجا مساله عزل او بیشتر تایید شده است. هم آقای جوانی معاون سیاسی گفت و نماینده ولی فقیه هم تایید کرده است. نپرسیدم که موضوع تخلف چه بوده چون می‌دانستم که رجل سیاسی و مذهبی نیست و جایگاهی پیدا نمی‌کند.

وی با بیان اینکه احمدى نژاد مى خواهد شیطنت کندو شر درست کند، افزود: احمدی نژاد چهار تا کار کرد که از نظر توده مردم خوشایند بوده اما من با هر چهار تای آن مخالف هستم.

وزیر سابق سپاه تصریح کرد: سفیر فلسطین… با من رفیق است. آمد پیش من… گفت فلانی، دیشب جلسۀ همۀ سفرا(ی خارجی مقیم ایران) بود و بحث انتخابات(۱۳۸۴) ایران شد، هر کس چیزی می‌گفت. یکی می‌گفت آقای هاشمی میشود، یکی می‌گفت قالیباف، یکی هم می‌گفت آقای لاریجانی…  سفیر انگلیس [ریچارد دالتون]سرش پایین بود چیزی نمی‌گفت. از سفیر انگلیس سوآل کردیم شما چرا حرف نمیزنید؟  سرش را بلند کرد گفت “همه تان اشتباه میکنید، رئیس جمهور ایران، شهردار تهران[احمدی نژاد] است.” گفتیم او که ثبت نام نکرده؟ گفت “خب ثبت نام میکند.” خواستم این خبر را به تو بدهم…

وی گفت: همان موقع ایشان از من شکایت کرد اما من در دادگاه تبرئه شدم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.