استقلال با شکست پرسپولیس فینالیست شد/پنالتی بلای جان تیم گل‌محمدی

نیمه نهایی جام حذفی؛

گیل نامه / سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ترکیب تیمش برای دیدار برابر استقلال را اعلام کرد.ترکیب استقلال مقابل پرسپولیس در نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی مشخص شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /  یحیی گل‌محمدی ترکیب تیمش برای دیدار برابر استقلال را مشخص کرد. بر همین اساس پرسپولیس امروز با ترکیب بوژیدار راداشوویچ، سید جلال حسینی، بشار رسن، محمد حسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، وحید امیری، شجاع خلیل‌زاده، علی علیپور، سیامک نعمتی و مهدی شیری به میدان می‌رود.

تیم فوتبال پرسپولیس در جریان مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران از ساعت ١٩ در ورزشگاه آزادی میزبان استقلال است.

شماتیک ترکیب پرسپولیس برابر استقلال

همچنین با نظر فرهاد مجیدی، سید حسین حسینی، هرویه میلیچ، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، عارف غلامی، مسعود ریگی، شیخ دیاباته، محمد دانشگر، وریا غفوری، آرش رضاوند و مهدی قایدی یازده بازیکن استقلال برابر پرسپولیس هستند.

هم‌چنین در این بازی برای استقلال، حسین پورحمیدی، سینا خادمپور، آرش داجلیری، فرشید باقری، امیرحسین خدامرادی، شاهین طاهرخانی، علی دشتی، میلاد زکی‌پور و ارسلان مطهری روی نیمکت حضور دارند.

شماتیک ترکیب استقلال برابر پرسپولیس

گل اول استقلال به پرسپولیس توسط قائدی

 

تصویر هواداران پرسپولیس روی قسمتی از سکوهای ورزشگاه آزادی

 تنش بین بازیکنان در دقیقه ۳۰
در دقیقه ۳۰ مسابقه و قبل از استراحت یک دقیقه ای بازیکنان برای آب خوردن، داور پشت محوطه جریمه پرسپولیس خطایی را به سود استقلال اعلام کرد. این تصمیم هجوم بازیکنان دو تیم به سمت پیام حیدری را در پی داشت و لحظاتی جو مسابقه متشنج شد.

کارت زرد برای نعمتی
سیامک نعمتی مدافع راست پرسپولیس در دقیقه ۱+۴۵ به خاطر انجام خطا، از داور بازی کارت زرد گرفت.

عکس یادگاری مجیدی و گل محمدی

پیش از شروع بازی کادرفنی دو تیم خوش و بش گرمی با هم انجام داده و فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی با تصویر توپ جمع کن هوادار استقلال که مدتی قبل جان خود را از دست داده عکس یادگاری گرفتند.

آغاز نیمه دوم با تعویض سیدجلال حسینی
نیمه دوم بازی در حالی آغاز شد که یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس دومین تعویض تیمش را هم انجام داد. سیدجلال حسینی در دقیقه ۴۶ جای خود را به محمد نادری داد. پیش از این کمال کامیابی نیا به جای مهدی شیری وارد زمین شده بود.

بشار ناجی پرسپولیس شد
در حالی که فقط سه دقیقه از شروع نیمه دوم گذشته بود، پرسپولیس خیلی زود به بازی برگشت و با شوت محکم بشار رسن موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند. پاس این گل را علی علیپور به بشار داد.

مصدومیت و تعویض ستاره استقلال
فرشید اسماعیلی که در نیمه نخست ستاره استقلال و زمین بود، در دقیقه ۵۱ به خاطر مصدومیت تعویض شد تا فرشید باقری جای او را بگیرد.

افت بازی استقلال بعد از خروج اسماعیلی از زمین
تیم استقلال که در نیمه نخست بازی برتری نسبت به پرسپولیس انجام داده بود، بعد از خروج اسماعیلی از زمین دچار افت شد و بازی در نیمه دوم بیشتر در اختیار سرخپوشان بود.

مطهری وارد زمین شد
فرهاد مجیدی در دقیقه ۸۵ ارسلان مطهری مهاجم خود را وارد زمین کرد تا از خستگی خط دفاعی پرسپولیس استفاده کند. مطهری که در دربی رفت برای استقلال گلزنی کرده بود، در این بازی جای آرش رضاوند را گرفت.

گل دوم پرسپولیس توسط علیپور
در حالی که انتظار می رفت بازی با نتیجه تساوی یک – یک به وقت های اضافه کشیده بود، علی علیپور در دقیقه ۸۸ توانست پاس کمال کامیابی نیا را به صورت تکضرب وارد دروازه استقلال کرد تا سرخپوشان ۲ – یک پیش بیافتند.

گل تساوی استقلال در دقیقه ۹۳
برتری پرسپولیس از استقلال دوام زیادی نیاورد. فرهاد مجیدی بعد از دریافت گل، میلاد زکی پور را به جای علی کریمی وارد زمین کرد و محمد دانشگر به نوک حمله منتقل شد. استقلال که به بازی مستقیم روی آورده بود، در دقیقه ۹۳ با ضربه سر دانشگر به گل تساوی رسید.

دو تعویض همزمان برای پرسپولیس
یحیی گل محمدی در دقیقه ۱۱۳ مهدی عبدی را به جای بشار رسن و امید عالیشاه را به جای علی علیپور وارد زمین کرد تا از آخرین داشته های تهاجمی خود استفاده کند.

پایان ۱۲۰ دقیقه بازی با نتیجه تساوی
در پایان ۱۲۰ دقیقه، تلاش استقلال و پرسپولیس با نتیجه تساوی ۲ – ۲ تمام شد تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود.

ضربات پنالتی استقلال
دیاباته (گل) – وریا غفوری (گل) – میلیچ (گل) – ارسلان مطهری (گل)

ضربات پنالتی پرسپولیس
نوراللهی (گل نشد) – امید عالیشاه (گل) – اوساگونا (گل نشد)

به این ترتیب تیم استقلال در فینال جام حذفی به مصاف تراکتور می رود. فینال روز ۱۳ شهریور در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار می شود.

منبع: مهر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.