استعفای فراهانی از سرمربیگری داماش

گیل نامه / سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان پس از تساوی مقابل آلومینیوم اراک از سرمربیگری لاجوردی پوشان شهر باران کناره‌گیری کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی    گیل نامه /تیم فوتبال داماش گیلان در هفته پایانی رقابت‌های لیگ یک در ورزشگاه سردار جنگل رشت مقابل آلومینیوم اراک به‌تساوی بدون گل رسید، «سیامک فراهانی» سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان در پایان این دیدار در جمع خبرنگاران حاضرشده و از سرمربیگری داماش کناره‌گیری کرد.

سیامک فراهانی در نشست خبری پس از دیدار مقابل آلومینیوم اراک با اشاره به بازی هجومی داماش اظهار کرد: بازیکنان با تمام وجود برای پیروزی تلاش کرده و در نیمه دوم شاهد بازی یک‌طرفه از سوی داماش بودیم.

وی با بیان اینکه بازیکنان داماش با مشکلات عدیده‌ای دست‌وپنجه نرم می‌کنند، افزود: به دلیل عدم حضور در نشست‌های خبری پس از هفته نهم از اصحاب رسانه پوزش می‌طلبم، در هفته نهم متوجه نکته عجیبی شدم؛ قرارداد بنده با داماش گیلان به‌عنوان سرمربی ثبت‌نشده و به‌عنوان مربی با این تیم قرارداد دارم!

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با بیان اینکه بسیاری از داماشی‌ها با کارت‌های غیر مرتبط در مسابقات حاضر می‌شوند، گفت: مدیریت باشگاه پیش از آغاز فصل به بنده اطلاع دادند که کارت سرمربیگری برای شما صادر نمی‌شود و این موضوع برایم اهمیتی نداشت ولی اطلاع نداشتم که قراردادم به‌عنوان سرمربی ثبت نشد.

فراهانی با اشاره به کناره‌گیری از سرمربیگری داماش تصریح کرد: داماش شایسته حضور یک سرمربی است و بنده نیز پس از کناره‌گیری از داماش در کلاس‌های مربیگری شرکت می‌کنم؛ قبل از بازی مقابل نیروی زمینی، کناره‌گیری خود در پایان نیم‌فصل را به سرپرست تیم اطلاع دادم و به گمانم رایزنی برای انتخاب سرمربی جدید مدت‌هاست انجام‌شده است.

وی با تأکید بر مشکلات عدیده مالی در داماش خاطرنشان کرد: مشکلات مالی و کمبودها تأثیری در بنده نداشتند، بیش از یک‌چهارم عمرم را در داماش سپری کردم و تلاش خود را برای این تیم انجام دادم؛ پس از گذراندن کلاس‌های مربیگری، در آینده‌ای نه‌چندان دور آمادگی بازگشت به داماش را خواهم داشت.

سرمربی مستعفی تیم فوتبال داماش گیلان با بیان اینکه از برخی افراد دلگیر است، افزود: شش سال به‌عنوان بازیکن و چهار سال به‌عنوان سرمربی و مربی در داماش حضور داشتم، از برخی افراد خنجر خورده و روی نیمکت تنها نشستم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.