ارتقای دانش مدیران تعاونی ها در توسعه بخش تعاون موثر است

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گیلان؛

گیل نامه / مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: ارتقای دانش مدیران حوزه تعاون در بخش های مختلف به سودآوری و رقابت با دیگر شرکت ها کمک می کند و خود به خود موجب احیای تعاونی ها می شود.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / امروز سیاوش آقاجانی با هدف تبادل نظر و هم اندیشی برای بهبود عملکرد و توسعه بخش تعاون استان با اعضای هیات رییسه و مجمع نمایندگان اتاق تعاون دیدار و گفت و گو کرد.

آقاجانی در این دیدار که در اتاق تعاون گیلان برگزار شد با اشاره به توجه جدی مقام عالی وزارت برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و ارتقای جایگاه تعاون گفت: روش مدیریت ها هنوز سنتی هستند و باید برای مدیران تعاونی ها آموزش و دوره های تخصصی بیشتری برگزار شود.

وی ادامه داد: به روز رسانی و ارتقای دانش مدیران حوزه تعاون در بخش های مختلف به سودآوری و رقابت با دیگر شرکت ها کمک می کند و خود به خود موجب احیای تعاونی ها می شود.

سیاوش آقاجانی افزد: بخش تعاون در کنار آموزش و ترویج نیازمند آسیب شناسی و بررسی جدی در برخی از قوانین است.

وی بابیان این مطلب تصریح کرد: باید بدانیم چه عوامل و موانعی موجب امتناع افراد برای  انجام فعالیت ها در قالب تعاونی می شود.

سیاوش آقاجانی بهره گیری از نقطه نظرات نخبگان این حوزه و تجربه تعاون گران استان را در رفع بسیاری از مشکلات ساختاری ضروری عنوان کرد و از پیگیری خود و برگزاری نشست های تخصصی و موثر برای توسعه بخش تعاون استان خبر داد.

وی با بیان این مطلب یادآور شد: تا کنون در هرفرصتی و در جلسات مختلف که در استانداری برگزار شد مسایل و مشکلات را مطرح  کردم و پیگیر مسایل حوزه تعاون هستم.

اقاجانی اضافه کرد : بسیاری از موانع و مشکلات تعاونی ها در کارگروه رفع موانع تولید در استانداری قابل پیگیری و حل هستند.

 در ادامه تعاونگران حاضر در این نشست مشکلات و نقطه نظرات خود را برای پیگیری و رفع به مدیرکل ارایه دادند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.