اراده لازم برای خانه دار شدن اصحاب رسانه در بین مسئولان راه و شهرسازی گیلان وجود ندارد

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های گیلان؛

گیل نامه /     میلاد ابراهیمی با اشاره به بی ثباتی موجود در راس مدیریت راه و شهرسازی گیلان اظهار کرد: اراده لازم برای خانه دار شدن اصحاب رسانه در بین مسئولان راه و شهرسازی گیلان وجود ندارد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /      مدیر عامل خانه مطبوعات و رسانه های گیلان روز چهارشنبه اول شهریور ۱۴۰۲ در همایش روز خبرنگار با بیان اینکه اصحاب رسانه در گیلان یکی از زحمتکش‌ترین اقشار در جامعه هستند، اظهار کرد: در استان گیلان بیش از ۴۰۰ رسانه فعالیت دارند که به حل مشکلات این استان در حوزه‌های مختلف کمک می‌کند.

میلاد ابراهیمی با اشاره به مشکلات برخی از خبرنگاران استان در حوزه مسکن گفت: در خصوص وضعیت مسکن خبرنگاران علیرغم دستورات نماینده عالی دولت در گیلان و پیگیری‌های انجام شده، تاکنون اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه از سال گذشته طبق مکاتبه اداره کل راه و شهرسازی ۲ مرتبه لیست خبرنگاران متقاضی مسکن ارسال شده است، اظهار کرد: اراده لازم برای خانه دار شدن اصحاب رسانه در بین مدیران استان وجود ندارد.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان گیلان اضافه کرد: با وجود اینکه در سال گذشته ۲۰۰ واحد مسکن برای اصحاب رسانه در گیلان در نظر گفته شده بود که اداره کل راه و شهرسازی اخیرا اعلام کرد، سهمیه خبرنگاران ۶۰ واحد می‌باشد که روند اجرایی آن هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

ابراهیمی با تاکید بر لزوم توجه به تجهیز مرکز آموزش خانه مطبوعات گیلان در سال جاری، افزود: تجهیز مرکز آموزش خانه مطبوعات یکی از نیازهای مهم در استان است که می‌تواند به رشد و پرورش خبرنگاران در طراز انقلاب اسلامی کمک کند و بنابود ۳۰۰میلیون تومان در این خصوص اختصاص یابد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.