اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان رتبه سطح عالی در بین ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان‌ها را از آن خود کرد

افتخاری دیگر؛

گیل نامه /  غلامرضا پناه معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با اهدای تقدیرنامه از عباس علیزاده مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ​استان گیلان و دیگر کارکنان این اداره کل به منظور کسب رتبه سطح عالی در بین ادارات کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان‌ها قدردانی کرد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / به گزارش روابط عمومی  اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان : غلامرضا پناه معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به کسب رتبه سوم این وزارتخانه در ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۸ بین دستگاه های اجرایی کشور در جشنواره شهید رجایی؛ رتبه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی  استان گیلان را رتبه سطح عالی در بین ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان‌ها عنوان کرد.

وی در همین راستا با اهدای تقدیرنامه از عباس علیزاده مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان و دیگر کارکنان این اداره کل قدردانی کرد.

در بخشی از این تقدیرنامه آمده است :

موفقیت و توفیق خدمت گذاری به جامعه و مردم افتخاری بس بزرگ است که در سایه تلاش، همت والا و توجهات خاصه الهی شکل می‌گیرد.

حصول رتبه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان به عنوان رتبه سطح عالی در بین ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان‌ها و کسب این موفقیت؛ مرهون کار و تلاش‌های ارزنده‌ای است که با سخت‌کوشی، خلوص نیت و جدیت تمام حاصل شده است.

بدین‌وسیله برخود لازم می‌دانم که به پاس خدمات شایان و شایسته جناب‌عالی و همکاران محترم در به ثمر نشستن این رتبه ارزشمند و ارتقاء قابل توجه خدمات و عملکرد دستگاه تقدیر و تشکر نمایم.

از درگاه خداوند باری‌تعالی موفقیت و بهروزی شما را در کلیه مراحل زندگی مسئلت دارم.

                                                                                                                         غلامرضا پناه

                                                                                                                معاون توسعه مدیریت و منابع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.