احمدی نژاد باز هم به پاپ نامه نوشت

گیل نامه / رئیس جمهور پیشین کشورمان به پاپ فرانسیس نامه نوشته است. او پیش از این به پاپ بندیک شانزدهم نیز نامه نوشته بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه  / کانال تلگرامی محمود احمدی نژاد از ارسال نامه او به پاپ فرانسیس به مناسبت آغاز سالی نوی میلادی خبر داده و سر خط موضوعات مطرح شده در آن بیان کرده است.

در کانال رئیس جمهور سابق چنین نوشته شده است:

نامه تاریخی و بسیار مهم دکتر احمدی نژاد خطاب به پاپ فرانسیس

– دکتر احمدی‌نژاد در نامه‌ای بسیار مهم و روشنگرانه که به مناسبت آغاز سال نو میلادی خطاب به پاپ فرانسیس آقای خورخه ماریو برگولیون رهبر مسیحیان کاتولیک جهان فرستاد، مسئولیت خطیر الهی و انسانی ایشان و دیگر رهبران دینی را به انجام اصلاحات بنیادین در مناسبات ظالمانه حاکم بر جهان خاطرنشان کرد.

– رئیس‌جمهور سابق ایران در این نامه تأکید کرده است که شما به عنوان عالی‌ترین مقام بزرگترین دستگاه دینی جهان، بیش از همه مسئولیت دارید تا در یک همفکری و سپس همکاری بزرگ و تاریخی برای بهبود زخم‌هایی که بر چهره زمین نشسته و لکه‌های زشتی که چهره بشریت را مخدوش کرده است، در یک جریان هماهنگ و جهانی با مقامات دینی و مذهبی در سراسر جهان و با یک اقدام جمعی جهانی در برابر ظلم، ستم، تبعیض، فقر، جهل، نفرت، فساد، تباهی، جنگ، ویرانی، استعمار و استبداد قیام کنید.

– این نامه دوازدهم بهمن ماه سال گذشته و به احترام آنکه زبان مادری پاپ فرانسیس اسپانیولی است، به دو زبان فارسی و اسپانیولی به نمایندگی واتیکان در تهران تسلیم شده است.

– متن کامل این نامه تاریخی به زودی منتشر خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.