اجرای ۲۹ طرح عمرانی با بیش از ۲ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری

منطقه آزاد انزلی

گیل نامه / در هفته دولت ۲۹ طرح عمرانی با بیش از ۲ هزار میلیارد ریال هزینه در منطقه آزاد انزلی افتتاح و یا اجرا می شود .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی در نشست شورای اداری سازمان گفت : این طرح ها شامل طرح های عمرانی ، زیرساختی ، تولیدی ، صنعتی ، فرهنگی و خدمات گردشگری ست که برای اجرای این طرح ها بیش از ۲ هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال از محل منابع سازمان و سرمایه گذاری بخش خصوصی هزینه می شود .
  • محمد ولی روزبهان گفت : با اجرای این طرح ها برای ۷۰۰ نفر به طور مستقیم شغل ایجاد می شود .
  • وی افزود : از این طرح ها ۲۱ طرح در حوزه‌های تولیدی و خدمات بندری ست که برای آن هزار و ۱۲۳ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است .
  • مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه با اجرای این ۲۱ طرح بندری برای ۴۲۷ نفر به طور مستقیم شغل ایجاد می شود گفت: این طرح ها شامل واحدهای بسته بندی محصولات کشاورزی و غذایی، تولید کمپرسور، پوشاک، کالای خواب، تولید بُرِس، کود کشاورزی، دستگاه تب سنج، دستکش نایلونی، ماسک سه لایه پرستاری تمام اتوماتیک، دوربین مداربسته، محصولات آرایشی و بهداشتی و فلزهای فرم دهی است.
  • محمد ولی روزبهان همچنین از بهره برداری ۴ انبار سرپوشیده و یک انبار رو باز با مساحت ۲۳ هزار و ۳۰۰ متر مربع برای خدمات دهی به فعالان تجاری منطقه و مجتمع بندری کاسپین در هفته دولت خبر داد و افزود: ساخت یک مجتمع تجاری و خدماتی نیز با سرمایه ‌گذاری هزار میلیارد ریالی  بخش خصوصی و اشتغالزایی ۲۵۰ نفر آغاز شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.