اجرای ۲طرح فرهنگی برای مددجویان گیلانی

گیل نامه / مدیرکل کمیته امداد گیلان گفت: طرح وارثین ویژه دانش‌آموزان و طرح سدید ویژه دانشجویان و طلاب اجرا می‌شود.

به گزارش گیل نامه / مدیرکل کمیته امداد گیلان گفت: طرح وارثین ویژه دانش‌آموزان دختر و پسر پایه نهم و دهم و طرح سدید نیز برای دانشجویان و طلاب مددجو در ۶ترم آموزشی برنامه ‌ریزی شده است.
عباس اهرابی هدف از اجرای این ۲طرح فرهنگی را ارتقاء سطح آگاهی نوجوانان و جوانان مددجوی کمیته امداد از معضلات اجتماعی و تقویت مبانی فرهنگی شان عنوان کرد و افزود: ترم اول این طرح با حضور ۲هفته ای مددجویان در مشهد مقدس و ۵ترم دیگر به صورت مجازی در استان برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه پارسال این طرح برای ۲۹هزار و ۳۱۶نفر از نوجوانان و جوانان مددجوی کمیته امداد گیلان در قالب اجرای برنامه‌های فرهنگی ۸۲میلیون و ۸۷۳هزار تومان هزینه اجرا شد افزود:در این طرح برای دانش آموزان اردوهای زیارتی و سیاحتی درون و برون استانی و استفاده از برنامه های آموزشی در کانون های فرهنگی سیار و دائم کمیته امداد هم در نظر گرفته شده است.
وی اضافه کرد: اجرای طرح نظام جامع آموزش خانواده یکی از برنامه‌های مهم این نهاد برای کاهش معضلات و آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه است.
مدیرکل کمیته امداد گیلان به اجرای طرح شوق زیارت و اعزام مددجویان زیرپوشش کمیته امداد گیلان به مشهد مقدس، عتبات عالیات و پیاده‌روی اربعین ویژه دانشجویان و طلاب اشاره کرد و گفت: پارسال ۵هزار و ۴۹۵مددجوی گیلانی از این برنامه‌های زیارتی – فرهنگی کمیته امداد بهره‌مند شدند.
۱۰هزار و ۵۵۴دانش‌آموز و ۲هزار و ۱۵۲دانشجو گیلانی زیر پوشش این نهاد مردمی هستند.

کمیته امداد

#گیل نامه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.