اجرای طرح ساماندهی بخشی از مشاغل غیر رسمی به شفافیت نظام های بیمه و مالیات کمک می کند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان:

گیل نامه /  عباس علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان در جلسه کمیته استانی طرح ساماندهی بخشی از مشاغل غیر رسمی – خدمات چند منظوره غیر مستمر که روز گذشته در اداره کل برگزار شد از راه اندازی سامانه ثبت نام شرکتهای خدمات غیر مستمر استان گیلان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /  عباس علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان در جلسه کمیته استانی طرح ساماندهی بخشی از مشاغل غیر رسمی – خدمات چند منظوره غیر مستمر که روز گذشته در اداره کل برگزار شد از راه اندازی سامانه ثبت نام شرکتهای خدمات غیر مستمر استان گیلان خبر داد.

علیزاده در این جلسه با اشاره به مزیت های این طرح تصریح کرد : ساماندهی بخشی از مشاغل غیر رسمی به شفافیت نظام های بیمه و مالیات کمک می کند.

وی در همین راستا ضمن تشکر از اعضای کمیته به منظور بررسی و مطالعات راهبردی در اجرای این طرح تاکید کرد: باید تدابیری به منظور جلوگیری از تحمیل هزینه به شرکتهای موجود، ناشی از تقبل تحت پوشش و رسمی قرار گرفتن در نظر گرفته شود.

علیزاده همچنین با تاکید بر سهولت در انجام امور اداری برای کارگران شرکت ها و مصرف کنندگان در این طرح افزود: به منظور اجرای صحیح  و بهره مندی از کلیه مزایای اجرای این طرح؛ سه کارگروه  شامل (آموزشی و مهارتی، ایمنی،نظارتی) تشکیل شد.

وی در پایان از راه اندازی سامانه ثبت نام شرکتهای خدمات غیر مستمر استان به آدرس الکترونیکی (hscea.ir) خبر داد.

گفتنی است در این جلسه شیوه نامه اجرایی و شرایط ایجاد کمیته های تخصصی با تایید کلیه اعضاء این کمیته با ریاست علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان به تصویب رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.