ائمه جماعت شعب در تقویت فعالیتهای فرهنگی و آموزه های اخلاقی ارشادی نقشی ارزنده دارند

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در نشست شورای اقامه نماز :

گیل نامه / پنجمین جلسه شورای اقامه نماز اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان در سالجاری همزمان با ایام فاطمیه و در آستانه دومین سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی برگزار گردید .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / حضور حجت الاسلام و المسلمین عادلی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان و سرهنگ رنجبر مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه قدس گیلان در این نشست و همراهی روسا و ائمه جماعت تمام شعب بصورت ویدئوکنفرانسی از ویژگی های این نشست بود .

مدیرکل استان در این نشست با تاکید بر نقش ائمه جماعت در تبیین مسائل دینی اعتقادی و تقویت روحیه ارشادی در بین کارکنان ، اظهار داشت باید از ظرفیت موجود در ابعاد مختلف اجتماعی و فرهنگی بهره برده و موارد اخلاقی رفتاری همچون وجدان کاری ، مردمداری ، امر به معروف ، کرامت بخشیدن به انسانها و … سرلوحه مباحث بین الصلاتین قرار گیرد .

ایشان با تسلیت ایام فاطمیه و سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی ، شناخت ابعاد شخصیتی آن انسان وارسته را یک وظیفه دانسته و با تشریح برخی صفات آن عزیز به نقل از همرزمانش ، تاسی به این روحیه ایثار و تواضع را رویکردی مطمئن برای خدمتگزاری دانست .

حجت الاسلام و المسلمین عادلی نیز در این نشست با اشاره به اینکه هدف انبیاء الهی انسان سازی و گسترش عدالت و توحید بوده است افزود : تربیت انسانها هدف کوتاه مدت و تشکیل و تداوم حکومت اسلامی و الهی هدف بلندمدت پیامبران بوده و ما روحانیون باید در مسیر این آموزه با اشاعه نکات اخلاقی و اعتقادی تلاش نمائیم .

ایشان با نقل قولی از نماینده ولی فقیه بر کوتاه بودن مطالب ارائه شده در یک تا دو دقیقه در بین الصلاتین تاکید نموده و از اقدامات ارزنده انجام شده برای تعامل بهتر با کارکنان و تقویت این جایگاه در عرصه های مذهبی فرهنگی قدردانی نمود . 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.