آمادگی همه دستگاه‌های اجرایی گیلان برای مقابله با هر نوع بحران

ستاد مدیریت بحران؛

گیل نامه /    استاندار گیلان با تاکید بر آمادگی همه دستگاه‌ها برای مقابله با هر نوع بحران در استان گفت: تا عادی شدن شرایط، همه مرخصی‌ها لغو است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /  دکتر اسدالله عباسی در ستاد مدیریت بحران گیلان گفت : مدیران توانمند از شرایط بحرانی برای اداره امور به خوبی استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش باران و برف در گیلان ، افزود: با توجه به محدودیت منابع آبی، بارش‌ها سبب رونق کشاورزی می‌شود که باید از این فرصت‌ها بهترین استفاده را برد.

استاندار گیلان با بیان اینکه خدمت رسانی مطلوب موجب رضایت مردم در شرایط بحرانی می‌شود، گفت: همزمان با بارش برف، باید عملیات برف روبی در جاده‌ها و معابر انجام شود تا انباشت برف مشکل ساز نشود.

وی با تاکید بر تقسیم وظایف دستگاه‌ها در مدیریت بحران ، اضافه کرد : همه دستگاه‌های خدمت رسان باید در شرایط بحران برف و زلزله آمادگی کامل داشته باشند.

وی از لغو مرخصی در ادارات تا پایان هفته خبر داد و افزود: مرخصی مدیران ادارات گیلان تا عادی شدن شرایط لغو است.

استاندار گیلان از مردم خواست هنگام بارش برف از سفر‌های غیرضروری در جاده‌های استان جدا خودداری کنند و تاکید کرد : مدیریت مصرف انرژی در اولویت قرار گیرد تا شرایط برای فعالیت صنایع فراهم شود.

دکتر اسدالله عباسی با اشاره به مشارکت مردم و مسئولان در تداوم پایداری انرژی ، افزود : در شرایط بحرانی قبل ، مردم در مدیریت مصرف انرژی خوب عمل کردند و امید است این مشارکت مردمی همچنان ادامه یابد.

دکتر اسدالله عباسی با گرامیداشت دهه مبارک فجر وهمچنین یوم الله ۲۲ بهمن و برگزاری راهپیمایی باشکوه جشن انقلاب، تاکید کرد: جشن ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی همانند گذشته پرشور و با نشاط برگزار خواهد شد.

صدا و سیمای گیلان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.