آمادگی ستاد مدیریت بحران شهرستان‌های غرب گیلان

شدت بارش‌ها و صدور هشدار هواشناسی؛

گیل نامه  /    ستاد مدیریت بحران شهرستان‌های آستارا و تالش از آمادگی این ستاد برای پیشگیری از حوادث احتمالی ناشی از شدت بارش‌ها و احتمال بارش برف در ارتفاعات خبر داد.

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /      فرماندار آستارا از آمادگی ستاد مدیریت بحران این شهرستان برای رفع مشکلات احتمالی بارش برف در ارتفاعات این شهرستان خبر داد.

محمدرضا شهاب زاده با اشاره به بارش باران در استان و پیش بینی سازمان هواشناسی در خصوص احتمال بارش برف در شهرستان آستارا گفت: همه دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی برای رفع مشکلات حوادث احتمالی ناشی از بارش برف و باران شدید آمادگی دارند.

شهاب زاده با اشاره به امکانات اداره راهداری آستارا گفت: این امکانات به تنهایی پاسخگوی مشکلات شهرستان نیست و برای باز نگه داشتن راه‌های روستایی و شهری باید همه دستگاه‌ها و ادارات با تمام امکانات پای کار باشند تامردم به مشکلی برنخورند.

فرماندار آستارا از آمادگی ماشین‌های برف روب و تراکتور در منطقه روستایی خبر داد و افزود:علاوه بر آمادگی ماشین آلات برف روب باید مسئولان متولی در تعامل با دیگر دستگاه‌های اجرایی در مناطق حضور داشته باشند.

شهاب زاده اضافه کرد: افرادی که برای مدیریت و اقدام‌های عملی در مواقع بحرانی بکار گرفته می‌شود باید نیرو‌های عملیاتی و کارآمد باشند.

ستاد مدیریت بحران تالش هم در پی صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی به همه دستگاه‌های متولی دستور داد تا برای مقابله با بحران‌های احتمالی آماده باشند.

ایرج موذن سرپرست فرمانداری تالش گفت: برای مقابله با هرگونه حوادث احتمالی تمهیدات لازم در راستای پاسخگویی سریع به حوادث احتمالی، کنترل، پایش و اقدامات پیشگیرانه اندیشیده شده است و حضور اعضای ستاد بحران و استفاده از تمام ظرفیت و امکانات دستگاه‌ها در این شهرستان الزامی است.

صداوسیمای گیلان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.