آغاز پروژه سنگفرش بازارچه سبزه میدان رشت برای ایجاد گذر خوراک

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی خبر داد؛

گیل نامه  /    رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری رشت از آغاز پروژه سنگفرش بازارچه سبزه میدان رشت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /     امید اکبری رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری اظهار کرد: پروژه سنگفرش بازارچه سبزه میدان رشت، با هدف مناسب‌سازی گذر خوراک، از امروز ۲بهمن ماه آغاز می‌شود.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری رشت، با اشاره به انعقاد قرارداد این پروژه، اضافه کرد: بازارچه سبزه میدان واقع در کوچه جمشید جمراد در پیاده راه اعلم الهدی، از قدیم، محل فعالیت واویشکاپزی‌های رشت بوده و هست و بدین منظور پس از مطالعات انجام شده در حوزه بازآفرینی سازمان عمران، مقرر شد کف سازی، سنگفرش و مناسب‌سازی این محور برای فعالیت بیشتر این خوراک خیابانی انجام شود.

اکبری، با اشاره به طرح‌های در دست اقدام برای اجرای پروژه‌های گردشگری رشت در محور ۷کیلومتری مصوب شهرداری، تصریح کرد: از زمانیکه رشت بعنوان شهر خلاق خوراک در یونسکو معرفی شد، مدیریت شهری در راستای برندسازی شهرخلاق خوراک، اقداماتی انجام داده است و سنگفرش کوچه جمشید جمراد، موسوم به گذر خوراک نیز در همین راستا صورت می‌گیرد.

وی، با بیان اینکه قرارداد این پروژه منعقد شده است، خاطرنشان کرد: از امروز ۲بهمن ماه، پروژه تحویل پیمانکار می‌شود و با سنگفرش کوچه مذکور، این محور آرام‌سازی است و خودروها می‌توانند از گذر آفخرا به بازارچه سبزه میدان تردد داشته باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.