آغاز به کار مراکز شماره گذاری خودرو در گیلان

گیل نامه / رئیس پلیس راهور گیلان از آغاز فعالیت مراکز شماره گذاری خودرو در گیلان از شنبه ۶ اردیبهشت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه  / سرهنگ امیر طالبی با اشاره به تعطیلی چند هفته ای این مرکز به دنبال شیوع بیماری کرونا گفت : با تصمیم ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا در گیلان این مراکز از ابتدای هفته آینده آغاز با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز به کار خواهند کرد.

وی با بیان تمهیدات ویژه ای برای آغاز فعالیت مراکز شماره گذاری در نظر گرفته شده افزود : شهروندانی که رقم سمت راست خودروهایشان اعداد زوج شامل ۲ ،۴ ،۶ و ۸ است می توانند در روزهای شنبه ، دوشنبه و چهارشنبه به این مراکز مراجعه کنند و همچنین شهروندانی که رقم سمت چپ خورویشان اعداد فرد شامل ۱ ، ۳ ،۵ ،۷ و ۹ است نیز باید در روزهای یکشنبه ،سه شنبه و پنجشنبه مراجعه کنند.

رئیس پلیس راهور گیلان با بیان اینکه همه متقاضیان دریافت پلاک خودرو برای مراجعه به مراکز شماره گذاری باید ماسک و دستکش همراه داشته باشند گفت : از ورود شهروندانی که وسایل حفاظت شخصی ندارند جلوگیری خواهد شد.

سرهنگ طالبی همچنین به شهروندان توصیه کرد: فقط مالک و خریدار خودرو برای شماره گذاری و دریافت پلاک مراجعه کرده و حتما نوشت افزار لازم برای پرکردن فرم های مشخصات هم همراه داشته باشند.

وی در خصوص خریدارانی که خودرویشان را بصورت وکالتی و در مدت زمان معینی خریداری کرده اند نیز گفت : تا کنون از سوی قوه قضائیه بخش نامه ای صادر نشده اما این دسته از افراد می توانند با توجه به مهلت قانونی به مراکز شماره گذاری خودرو مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.