پیام تبریک حسنی درخصوص سالروز نامگذاری تئاتر خیابانی دائمی رشت

سرویس فرهنگی :
اختصاصی _ گیل نامه / رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت علیرضا حسنی ، با قرابت به اولین سالروز ثبت روز تئاتر خیابانی در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت ۲۷ تیرماه ۹۸ ، فرارسیدن این روز فرهنگی و برجسته را پیشاپیش به تمامی شهروندان و عوامل برپائی و راه اندازی این پروژه فرهنگی _ اجتماعی تهنیت گفت و در تداوم آن با هدف ارتقا تعاملات فرهنگی اجتماعی ، مشارکت های مردمی و اغنا چنین پتانسیل هائی  در شهر رشت ابراز خرسندی کرد .
در متن پیام وی آمده است :
به نام خدا
باسلام و شادباش خدمت شهروندان فهیم گیلانی ؛
این روز فرصتی است برای بزرگداشت این هنر و گونه‌های بی‌شمارش. تئاتر نوعی تفریح ، فرهنگ سازی و بیان دغدغه ها ی مشترک یا متمایز اجتماع است که می‌تواند میان فرهنگ‌ها و مردمان مختلف پل ارتباطی باشد . اما تئاتر حتی بیش از این است؛ چرا که می‌تواند بستر فرصت‌هایی برای آموزش و اطلاع رسانی در تمامی زمینه ها باشد .
تئاتر یک ضرورت است. یک ضرورت اجتماعی ، همواره بوده و خواهد بود. ضرورتی که همگان بر تاثیر شگرفش بر اجتماع در ادوار مختلف اذعان دارند. گیله وندان از دیرباز جز اولین ها در عرصه هنر ، ورزش و فرهنگ بوده اند . با ابراز خرسندی اینجانب ، امید به استمرار و ابقا آن به جهت تعالی و رشد روزافزون این هنر شاخص و برجسته دارم و از تمامی عوامل و تاثیرگذاران ثبت و برپائی چنین پروژه ای در شهر زیبای رشت تشکر ویژه و دستمریزاد دارم و این میراث ماندگار را به آیندگان هدیه خواهیم داد تا در حفظ و نگهداری و تداوم آن کوشا باشند .
                            علیرضا حسنی
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.