گزینه‌های نهایی مدیرعاملی سازمان تامین اجتماعی مشخص شدند

گیل نامه / با گذشت حدود ۶ ماه از درگذشت دکتر محمدتقی نوربخش، مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی کشور و اداره این سازمان بسیار مهم با سرپرست به نظر می‌رسد سرانجام با حذف بیشتر گزینه‌های مطرح، دولت به انتخاب مدیرعامل جدید این سازمان نزدیک شده است.

به گزارش گیل نامه / پس از آنکه دکتر محمدتقی نوربخش، مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی کشور در یک سانحه رانندگی در ۲۴ آبان‌ماه سال ۱۳۹۷ جان به جان آفرین تسلیم کرد، محمد شریعتمداری که خود کمتر از یک ماه پیش از آن به عنوان وزیر کار، رفاه و تامین اجتماعی انتخاب شده بود ابتدا انوشیروان محسنی بندپی را در ۲۷ آبان‌ماه و پس از آن محمدحسن زدا را در چهارم دی‌ماه ۹۷ به عنوان سرپرست سازمان تآمین اجتماعی منصوب کرد تا فرصتی کافی برای رایزنی در جهت انتخاب مدیرعامل یکی از مهم‌ترین سازمان‌های زیر مجموعه دولت داشته باشد.

حالا و پس از گذشت قریب ۶ ماه از اداره سازمان تامین اجتماعی با سرپرست، خبرهای رسیده به خبرنگار شهاب‌نیوز حکایت از آن دارد که از میان گزینه‌های موجود دو گزینه بیشترین شانس را برای تکیه زدن بر صندلی مدیرعاملی سازمان تامین اجتماعی دارند. سید علی آقازاده استاندار مرکزی و مصطفی سالاری استاندار گیلان.

آنچه که در این میان عجیب به نظر می‌رسد گردش عجیب مصطفی سالاری برای تصدی مدیرعاملی سازمان تامین اجتماعی است. او که با حمایت محمدباقر نوبخت، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه توانست به عنوان استاندار گیلان انتخاب شود حالا و برای نیل به جایگاه مدیرعاملی سازمان تامین اجتماعی ترجیح داده است که خود را به اصلاح‌طلبان نزدیک نشان دهد و بعد از جلسه خصوصی اخیر خود با جهانگیری شانس خود را بیش از رقبا می‌بیند.

باید منتظر بود و دید که سرانجام چه کسی مدیرعامل سازمان تآمین اجتماعی خواهد شد.

شهاب نیوز

#گیل نامه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.