کاهش هزینه،افزایش سرعت در کار و از بین رفتن قارچ زدگی از دیگر فواید دستگاه سه منظوره شرکت ماشین سازی رامین | شرکت لاهیج کاسپین درصدد ساخت دستگاهی که نمونه آن در ایران وجود ندارد

سرویس اقتصادی :

اختصاصی _ گیل نامه / شرکت های دانش بنیان ماشین سازی رامین و لاهیج کاسپین مستقر در پارک علم و فناوری رودسر در گفتگو با گیل نامه درخصوص فناوری ساخت دستگاه ها و فراورده هایشان به گفتگو پرداختند .

 

نوید ساخت دستگاه های مدرن در سال های آینده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی    گیل نامه در ابتدا مدیر امور اداری شرکت ماشین سازی رامین گفت:شرکت ما دستگاه پوست کن سه منظوره خشکبار (بادام درختی،فندق،پسته) را اختراع کرده است.

فاطمه شریفی افزود:این دستگاه بصورت رسمی وارد بازار شده و بیشترین مناطق در حال استفاده نواحی مجاور هستند.

در ادامه کارشناس این پروژه نوید ساخت دستگاه های مدرن در سال های آینده را داد و گفت: گسترش نیرو و افزایش فضای تولید برای ساخت طرح های جدید از اولویت های ماست.

سارا امینی راد به شرح نحوه کارکرد این دستگاه پرداخت و افزود:این دستگاه با غلطک بصورت مالشی و بدون ضربه وارد کردن به محصول عملیات جداکردن پوست را انجام میدهد.

وی با اشاره بر اینکه این دستگاه بصورت اتوماتیک و بدون تنظیمات دستی عملیات جداسازی را انجام میدهد،عنوان کرد:کاهش هزینه،افزایش و تسریع در روند اجرای امور و از بین بردن نگرانی قارچ زدگی محصولات از فواید این دستگاه است.

ساخت دستگاه چندکاره در اولویت شرکت لاهیج کاسپین

 افسانه بابا شکوری کارشناس امور اداری شرکت لاهیج کاسپین با بیان اینکه حوزه فعالیت این شرکت طراحی و اجرای ماشین مواد غذایی است گفت: شرکت ماشین سازی و طراحی صنعتی مبتکران لاهیج کاسپین ۳۰ سال سابقه دارد که برای تولید محصول های چند کاره و دستگاه های مواد خوراکی تلاش می‌کند.

وی افزود:اعضای این شرکت در طراحی و ساخت یک دستگاه چند کاره هستند که نمونه آن در ایران وجود ندارد و محل ساخت آن هم نیز در استان گیلان است.

 

 

 

با سلسله گفتگو های گیل نامه همراه باشید

📸 مطهره رمضان زاده

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.