رقابت استارتاپ های گیلانی برای حضور در هشتمین نمایشگاه اینوتکس۲۰۱۹تهران

اختصاصی _ گیل نامه / یکی از رویدادهای جانبی نمایشگاه بین المللی استارتاپی ، برگزاری رقابت بین استارتاپ های برتر استان بانام اینوتکس پیچ می باشد .  دومین رویداد اینوتکس با هدف تبادل دانش فنی و تکنولوژی و مشارکت میان شرکت‌ها و سرمایه گذاری روی طرح‌ها و استارتاپ‌ها در رشت برگزار شد. گیلان جز ۶ استانی است که در این رویداد شرکت می کند.

رویداد اینوتکس روز پنج شنبه ۲۹فروردین ماه ۹۸ با حمایت پارک علم و فناوری گیلان در تالار اجتماعات پارک مذکور با حضور نمایندگانی از سازمان ها ، دستگاه های اجرائی  منجمله دانشگاه گیلان ، دانشگاه علوم پزشکی گیلان ، صداوسیمای گیلان ، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و سایر برگزار شد .

رئیس پارک علم و فناوری گیلان علی باستی گفت : در رویداد اینوتکس ۱۳۰شرکت کننده در قالب ۱۵تیم طرح های حوزه فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک را به صورت شفاهی ارائه و باهم به رقابت می پردازند و مرحله نهایی نمایشگاه بین المللی اینوتکس ۱۹ خرداد امسال با حضور ۲۵ کشور در تهران برگزار می شود.

وی افزود: در این دوره به ۲تیم برگزیده ۲غرفه رایگان برای معرفی و ارائه کسب و کار خود در هشتمین نمایشگاه اینوتکس۲۰۱۹ تهران اهداء می شود.

هشتمین دوره این نمایشگاه (INOTEX ۲۰۱۹) از روز یکشنبه ۱۹ لغایت چهارشنبه ۲۲ خرداد ۹۸ در فضایی به مساحت ۹۰۰۰مترمربع در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

#گیل نامه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.