هدف‌گذاری جامعه مخاطب باید در اولویت برگزاری همایش‌ها و نمایشگاه‌ها در گیلان باشد

گیل نامه / سرپرست اداره‌ کل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری گیلان گفت : هدف‌گذاری جامعه مخاطب باید اولویت اول در برگزاری همایش‌های علمی و نمایشگاه‌های توانمندی‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری گیلان باشد.

 

 


به گزارش گیل نامه / یونس رنجکش در جلسه هماهنگی برگزاری همایش‌ها و نمایشگاه‌های توانمندی‌های سرمایه‌گذاری استان گیلان افزود: یکی از اهداف اداره‌کل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری سیاستگذاری‌های مناسب در ایجاد همگرایی‌های بین دستگاهی و همچنین هم‌افزایی ظرفیت‌ها و امکانات برای معرفی توانمندی‌های استان است.
وی اظهار کرد : باید تلاش شود با توجه به ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در گیلان فرصت‌های جدید کسب و کارها شناسایی و با ارائه ایده‌های نو به سرمایه‌گذاران از این فرصت‌ها استفاده بهینه شود.
وی ادامه داد: پتانسیل‌های بالایی در دانشگاه‌های استان گیلان از نظر منابع انسانی و تولید فکر و ایده وجود دارد که در کنار سایر عوامل و پشتیبانی های دستگاه‌های اجرایی می تواند تبدیل به ارزش افزوده و سرمایه‌های جدید شود.
وی افزود : با برگزاری کارگاه‌های آموزشی، همایش و سخنرانی‌ها و سمینارهای علمی و نمایشگاه‌های معرفی ظرفیت‌های استان گیلان باید تلاش کنیم فضای عمومی را متاثر از امید و تلاش نماییم .
رنجکش گفت : با توجه به شرایط کشور و مشکلات مختلفی که در زمینه اقتصادی و تحریم‌ها وجود دارد باید بتوانیم راهکارهای مناسب خروج بحران‌ها را با تولید ایده‌های نو در کسب و کارها ارایه و این تهدیدات را به فرصت تبدیل نماییم.
وی افزود : فضاسازی‌های تولید ایده‌های کسب و کار و رونق بازار باید در تمام شهرستان‌های استان انجام و دستگاه‌های اجرایی مسوول و مراکز آموزش عالی می‌بایست برنامه‌های خود را بر روی جوامع هدف محلی نیز تمرکز نمایند.
وی افزود : سرمایه‌گذاری تنها توجه به داشتن منابع مالی و اجرای طرح های بزرگ نیست بلکه یک ایده مناسب برای اجرای یک فضای کسب و کار کوچک هم سرمایه‌گذاری محسوب می شود که می تواند نیازی را برطرف کند.
وی در این جلسه ضمن تاکید بر همگرایی و هم‌افزایی توان و ظرفیت‌های موجود دستگاه‌های اجرایی بر ضرورت تدوین جدول کاری و اعلام برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی تا پایان سال تاکید کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.