نشست خیّرین و حامیان دانشگاه فنی و حرفه‌ای گیلان

گیل نامه / کمک خیّران می‌تواند نقش ارزنده‌ای در تجهیز کارگاه‌ها و آموزش مهارت جویان داشته باشد.

به گزارش گیل نامه / مشاور رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور در امور خیّرین در اولین نشست خیّرین و حامیان دانشگاه فنی و حرفه ای گیلان گفت: ۱۵۰هزار دانشجو در ۱۷۶مرکز دانشگاهی سراسر کشور مشغول یادگیری مهارت های فنی  وحرفه ای هستند.
پوژان صباحی با اشاره به وجود ۲هزار و ۳۰۰آزمایشگاه فنی و حرفه ای در سراسر کشور گفت: کمک خیّران می تواند نقش ارزنده ای در تجهیز کارگاه ها و آموزش مهارت جویان داشته باشد.
مدیرعامل بنیاد ملی حامیان دانشگاه فنی و حرفه ای تشکیل بنیاد حامیان دانشگاه فنی و حرفه ای در سال۹۶ را گام مهمی در جهت رشد و بالندگی دانشگاه و فراهم کردن بسترهای لازم برای آموزش و اشتغال دانست و بر ضرورت مشارکت همه خیران در این خصوص تاکید کرد.
جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی نیز ارائه آموزش های جدید و حرکت به سمت دانشگاه نسل سوم را بسیار ضروری دانست و گفت: خیرین مانند چشمه های جوشانی هستند که به کمک آنها می توان علاوه بر توسعه علم و دانش در استان فرصت توسعه و اشتغال را فراهم ساخت.
سیدمحمد احمدی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان نیز دانشگاه فنی و حرفه ای را ارتباط دهنده صنعت و دانشگاه دانست و گفت: ارائه آموزش های تخصصی  به دانشجویان و تکنسین ها در کنار نیازسنجی مشاغل، می تواند زمینه توسعه و اشتغال پایدار را فراهم سازد.
دکتر رسول شمشادی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای گیلان نیز با اشاره به اینکه هفت هزار و هفتصد دانشجو در دانشکده ها و کارگاه های آموزشی این دانشگاه مشغول تحصیل هستند گفت: آموزش مهارت های شغلی و تربیت نیروهای متخصص با حمایت خیرین، از اولویت های اصلی سازمان آموزش فنی و حرفه ای است.

 

#گیل نامه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.