مشکلات شهرستان در جلسات گفتگو محور مطرح و با اولویت بخشی به اعتبارات مرتفع گردد

گیل نامه /  دکترمیرشمس مومنی زاده، فرماندار شهرستان رشت، در جلسه شورای اداری بخش خمام که به دعوت شورای اسلامی شهرستان رشت در بخشداری خمام و با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مدیران کل استانی برگزار شد؛ با اشاره به همت مدیران در توسعه و پیشرفت این شهرستان گفت: باید مشکلات و نیازمندی‌های شهرستان در قالب جلسات گفتگو محور، مطرح تا با نیازسنجی و اولویت بخشی به اعتبارات و امکانات جهت رفع آن ها برنامه‌ریزی شود.

به گزارش گیل نامه / فرماندار شهرستان رشت خواستار بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‎‌های موجود جهت خدمت به مردم شد و عنوان کرد: شرایط عمومی شهرستان مطلوب بوده و تعامل خوبی بین مسئولان و مدیران شهرستان جهت خدمتگزاری به مردم و توسعه شهرستان وجود دارد.

وی با اشاره به خدمات عمرانی دردست انجام جهت توسعه زیرساخت‌ها در شهرستان افزود: گام‌های مطلوبی جهت اجرای طرح‌های هادی و آسفالت راه‌های روستایی و بین‌ شهری برداشته شده و درحوزه های مختلف شاهد ارتقای شاخص بهره‌مندی درشهرستان هستیم.

دکترمومنی زاده خواستار تشکیل کمیته‌ایی با دبیری معاونت برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری رشت جهت پیگیری مباحث مطروحه در این جلسه شد.

پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت

#گیل نامه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.