غم‌ نامه ای برای مدیریت فوتبال گیلان…

اختصاصی _ گیل نامه / فوتبال و فوتسال امروزه روز یکی از بزرگترین دغدغه بسیاری از مردم شده و در شادی و غم , خوشی و ناخوشی مردم بسیار تاثیر گذار می باشد. برای نمونه میزان شادی ملتی که کشورش در جام جهانی قهرمان می شود چندین برابر زمان متناظر آن می باشد و این امر را به حیات و ممات عده ای از مردم به جهت طرفداری این ورزش مهیج رقم می زند.

کشور ما نیز این گونه بوده و بلکه باید گفت به مراتب مردم ما بدلیل جمعیتی احساسی, طرفدارانی حساس تر و پرشورتر از سایر نقاط دنیا نیز می باشند. گیلان نیز از این امر مستثنی نیست وهمیشه مردم این خطه با فوتبال و فوتسال زندگی کرده اند. برای نمونه گیلان در اولین دوره مسابقات فوتسال کشور نائب قهرمان کل کشور شده است ولی هم‌اکنون سالیان سال حتی یک تیم در سطح اول کشور ندارد و غم انگیز تر اینکه حتی بازیکنی از گیلان در تیم ملی فوتسال ایران بازی نمی کند. فوتسال گیلان سالیان سال تیم در سطح اول ایران داشت ولی با مدیریت بسیار بد هیات فوتبال در آخرین سال ها که خود من در آن تیم بازی می کردم, این تیم نیز نابود گردید.

حال من سعید اسلامی پس از سالیان سال بازی کردن در سطح اول فوتسال کشور و حتی بازی کردن در تیم ملی کشورم, عطای مربی گری در گیلان را به لقای آن می بخشم و از این شهر می روم که چرا مدیران ورزشی و فوتبال این استان گویا علاقه ای به دلسوزی برای این ورزش ندارند و گویا جایی برای من در این استان وجود ندارد و باید در تهران مربیگری کنم. حال که می بینم فوتبال گیلان در حال نابودی است و مدیران آن حتی عذرخواهی هم از این تماشاگرانی که زندگی خود را در این ورزش گذاشته اند, نمی کنند دلم می‌سوزد و می‌سوزد و می‌سوزد …

سپیدرود از لیگ برتر حذف شد!
داماش از لیگ دو صعود نکرد!
ملوان در لیگ یک سیر می کند!
چوکا هم که در حال نابودی!
فوتسال هم یک تیم آن هم در لیگ یک نه لیگ برتر!
آیا این کارنامه مناسب فوتبال گیلان است؟
آیا این گونه فوتبال گیلان را تحویل گرفتید؟
آیا نیاز به تغییر رویه مدیریت فوتبال در استان گیلان نیست؟

سعید اسلامی بازیکن اسبق تیم ملی فوتسال ایران

گیل نامه /  انتشار مطالب خبری و یادداشت های دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

#گیل نامه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.