رفع مشکلات فرزندان شهدای شاغل در شهرداری جزو اولویتهای اصلی شهرداری است

گیل نامه /  عصر روز دوشنبه چهارم شهریور ماه ۹۸ شهردار رشت در نشست با فرزندان شاهد شاغل در این شهرداری ضمن تاکید بر لزوم توجه به مسائل مربوط به این یادگاران شهیدان دفاع مقدس از تلاشهای آنان‌نیز قدردانی کرد.

 


به گزارش گیل نامه به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت در این دیدار دکتر ناصر حاج محمدی با تبریک “هفته دولت” و با اشاره بر لزوم حل و فصل مشکلات و مسائل مرتبط با فرزندان ایثارگران و شاهد گفت: اعضای خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران را به عنوان سرمایه‌های ارزشمند جامعه یاد کرد و گفت: چاره‌جویی برای حل مشکلات این قشر یکی از اولویت‌های اساسی ما است، چون همه ما مدیون فداکاری و رشادت های آنها هستیم.
وی در ادامه اظهار کرد: خانواده‌های شاهد و ایثارگر بیشترین حق را به گردن جامعه ما دارند، چون پیشرفت و موفقیت کنونی کشورمان و آرامشی که الان داریم به دلیل رشادت های ایثارگران فراهم شده است.
حاج محمدی با بیان اینکه انتظار من از فرزندان شهدا این است که خاطرات پدرانشان را ثبت و ضبط کنند تا میراث دار واقعی رشادت آن بزرگواران باشند.
شهردار رشت با بیان اینکه فرزندان ایثارگران وارثان واقعی خون شهدا هستند، افزود: همه ‌ما مدیون شهدا و ایثارگران هستیم و باید برای پاسداشت خون شهدا و گرامیداشت ایثارگریهای جانبازان، مشکلات فرزندانشان را نیز حل کنیم.

عبداللهی؛ عضو شورای شهر رشت: باید بر اساس شایسته سالاری برای فرزندان شهدا فرصتهای شغلی ایجاد شود
عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز در ادامه این جلسه در سخنانی با اشاره به اینکه فرزندان شهدا در حدود ۲.۵ درصد جمعیت شهرداری رشت را تشکیل می‌دهند، گفت: خوشحالیم که با شهرداری کار می کنیم که خودشان جزو خانواده شهدا هستند و روحیه ایثارگری دارند‌.
حامد عبداللهی افزود: با گذشت دو سال از عمر شورای پنجم به دلیل برخی از شرایط فرصت دیدار با فرزندان ایثارگران فراهم نشد ه بود، اما امروز این فرصت پیش آمد تا در محضر شهردار رشت در کنار فرزندان شهید شاغل در مجموعه شهرداری رشت باشیم و از نزدیک پای صحبت و مشکلات آنها بنشینیم.
وی همچنین گفت: انتظار ما از شهردار رشت این است که با توجه به توانمندی این افراد و بر اساس شایسته سالاری برای فرزندان شهدا فرصت های شغلی ایجاد کند.
این عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به ارتقای شغلی فرزندان شهدا خواستار حفظ حرمت آنان در محیط کاری شد و گفت: ان شاء الله در طول دوره تصدیگری دکتر حاج محمدی شاهد رشد و بالندگی فرزندان ایثارگران در مقاطع و مدارج مختلف جامعه باشیم‌.
گفتنی اینکه عضو دیگر شورای اسلامی شهر رشت در این دیدار احترام و تکریم خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران را وظیفه همه مسئولان در تمامی رده‌ها دانست و گفت: خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران قشری ارزشمند برای مردم، نظام و انقلاب اسلامی هستند و خدمت به آنان برای همه مسئولان افتخاری بزرگ و توفیقی الهی است.
فاطمه شیرزاد خواستار ایجاد دفتر امور ایثارگران برای حل مشکلات آنان در شهرداری رشت شد و گفت: از شهردار رشت تقاضا می کنم که مکان مناسبی را برای این مساله در نظر بگیرند تا مشکلات و دغدغه های خانواده معظم شهدا و ایثارگران هر چه سریعتر حل شود.
شایان گفتن است در ادامه این نشست برخی از فرزندان ایثارگران شاغل در مجموعه شهرداری رشت به بیان مشکلات و دغدغه‌های خود پرداختند و شهردار رشت هم قول مساعد همکاری برای پیگیری موضوعات مطرح شده را داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.