رئیس جدید هیئت هندبال استان گیلان انتخاب شد

اختصاصی _ گیل نامه / امروز مجمع انتخابات هیئت هندبال استان با حضور روسا و اعضای آن مجمع طی نشستی برگزار شد و رئیس جدید هیئت هندبال گیلان با اکثریت آرای اعضای مجمع انتخاب و معرفی شد.

مجمع انتخابات ریاست هیئت هندبال گیلان با حضور دکتر پاکدل رئیس فدراسیون و بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در رشت برگزار شد و در پایان مصطفی فروزش با ۱۲ رای از ۱۶ رای اخذ شده به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت هندبال گیلان انتخاب شد.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان افزود : هندبال گیلان باید با مساعدت و همدلی جامعه ورزشی و همچنین داشتن برنامه ای نوین و عملکردی جایگاه خود را در کشور تثبیت کند و با توجه به عملکرد هیئت های هندبال استانی در سال گذشته ، گیلان در جایگاه خوبی نبوده و امیدواریم امسال با آغازی نوین و چشمگیر مواجه شویم .
رئیس فدراسیون هندبال در این نشست با اشاره به اینکه در چند سال گذشته پشتوانه سازی و استعداد یابی درستی در گیلان نشده است ، گفت : باید سعی شود با برنامه درست و هدفمند نسلی جدید از هندبالیست های مستعد ، پرورش و به کشور معرفی کنیم.
وی گفت : با رایزنی‌های فدراسیون و هماهنگی منطقه آزاد انزلی به زودی مسابقات بین المللی هندبال ساحلی حاشیه دریای خزر در گیلان برگزار می شود که جای قدردانی و تشکر دارد.
#گیل نامه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.