توزیع ۱۰۰ بسته حمایتی لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند

گیل نامه / رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان از توزیع ۱۰۰ بسته حمایتی لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند به مناسبت هفته دفاع مقدس و شروع سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی    گیل نامه / سرهنگ عباس حسینی با اشاره به توزیع ۱۰۰ بسته حمایتی لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند اظهار کرد: سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان به مناسبت هفته دفاع مقدس و شروع سال تحصیلی جدید با همکاری و همت فرماندهان محترم پایگاه‌ها مدیران کل و روسای سازمان‌های استان گیلان و همچنین بسیجیان عزیز ادارات کل ۱۰۰ بسته حمایتی لوازم التحریر به ارزش صد میلیون ریال در بین دانش آموزان نیازمند استان گیلان توزیع کرد.

وی افزود: این بسته‌های حمایتی شامل کیف، انواع دفتر، خودکار، مداد، مداد رنگی، قمقمه، جامدادی، پاک کن و … برای دانش آموزان مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان هم دخترانه و هم پسرانه تهیه شده است.

رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه هزینه این بسته‌ها به صورت شخصی و توسط بسیجیان خیر تهیه شده گفت: در این کار خیر به هیچ وجه از منابع دولتی استفاده نشده است.

حسینی با اشاره به اینکه این برنامه به طور مستمر ادامه دارد بیان کرد: این سازمان در نظر دارد به همت مدیران محترم کل، روسای سازمان‌ها، فرماندهان پایگاه‌ها و بسیجیان دریادل هر فصل یک بار بسته‌های حمایتی برای افراد بی بضاعت و نیازمند در قالب سبد کالایی تهیه و توزیع کند.

وی افزود: محرومیت زدایی و کمک به مردم و کاهش مشکلات آن‌ها یکی از وظایف سپاه و خصوصاً سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان است.

رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با تقدیر از خیران گفت: از زحمات تمامی بسیجیان خیر و از پشتیبانی همه مدیران کل، روسای سازمان‌ها و نهاد‌های اجرایی استان گیلان و همچنین از پیگیری‌های فرماندهان محترم پایگاه‌ها بابت این کار خداپسندانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

حسینی با اشاره به اینکه خدمت به خلق خدا در فرهنگ و تعالیم قرآن و عترت ارزش و ثواب فراوانی دارد افزود: باید گره گشایی و رفع نیاز از نیازمندان و برادران دینی تبدیل به یک ارزش و یک فرهنگ عمومی شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.