تبریک رییس اداره ورزش و جوانان رشت به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و آغاز هفته جوان

گیل نامه / کاوه قدسی رئیس اداره ورزش و جوانان رشت به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و آغاز هفته جوان پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جوانی فرصتی است که بر خلاف بسیاری از فرصت های دیگر،  تنها یک بار در اختیار همه قرار می‌گیرد و چون به انجام خویش برسد،  هرگز امکان تکرار نخواهد داشت. پس «فرصت جوانی»  طلایی ترین فرصت ها و ناب ترین موهبت هاست.

بی شک اعتلاءو پویایی هر جامعه در گرو وجود جوانانی است که در درون آن جامعه پرورش یافته،و برای پیشرفت آن گام برداشته و با کار و تلاش خود،آینده ای بهتری برای همنوعانشان رقم می زنند جوانانی که با عظمی راسخ و پیروی هوشمندانه از رهبرفرزانه خود ، انقلاب را به پیروزی رسانده و در دوران دفاع مقدس نیز با ایثار، شجاعت و آزادگی حماسه های ماندگار و بی بدیل خلق کردند و همچنین در سازندگی و عمران کشور نقش بسیارمهمی داشته‌اند.امروزه هم جوانان ما در تمامی عرصه ها از میادین ورزشی تا جبهه های ایثار و مقاومت برای کشور افتخار آفرین هستند.

اینجانب کاوه قدسی این روز فرخنده ،روز ولادت با سعادت حضرت علی اکبر و هفته جوان را به تمامی جوانان و آینده سازان ایران اسلامی به ویژه ورزشکاران که افتخار آفرینان این شهر و استان میباشند و همکاران محترم خودتبریک و تهنیت عرض نموده وسلامتی و توفیق روز افزون این عزیزان را از درگاه ایزد منان خواستارم.

روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت

#گیل نامه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.