برد دلچسب سروقامتان ایرانی ، قامت کانادا را خمود کرد|ایران ، بالاخره طلسم جادوگر را شکست

اختصاصی _ گیل نامه / تیم ملی والیبال ایران در بازی نخست خود در هفته سوم لیگ ملت های ۲۰۱۹ در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه ، مملو از هواداران پر شور ایرانی به مصاف کانادا رفت و رقیب را با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب خود کرد .

 

در این بازی بازیکنان و کادر فنی تیم ملی لهستان و مربی تیم ملی روسیه از جمله تماشاگران ویژه این دیدار بودند همچنین با توجه به حمایت های بی نظیر هوادارن ایرانی و جو حاکم بر سالن ، ایران آغازی نفسگیر را برای حریف تدارک دید . تیم ایران با بازی رو به بهبود و کسب نتیجه با اختلاف چشمگیر به سود خود دست اول را ۲۵ بر ۱۵به پایان رساند .

ایگور کولاکوویچ برای شروع بازی مقابل حریفی که در ۳ تورنمنت بزرگ اخیر (لیگ ملت‌ها، المپیک و قهرمانی جهان) از آن شکست خورده بود از ترکیب سعید معروف، امیر غفور،  مبلد عبادی پور، پوریا فیاضی، محمد موسوی، علی شفیعی و محمدرضا حضرت پور (لیبرو) استفاده کرد.

در دست دوم پس از جدال پایاپای دو تیم ، ایران بار دوم حریف را با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ مغلوب خود کرد .

در دست سوم میتوان گفت ایران از رقابت طاقت فرسا و نفسگیری برخوردار بود . با توجه به طلسم شکست ناپذیری کانادا در مقابل ایران و ۳ برد پیاپی در تورنمنت های بزرگ اخیر( لیگ ملت‌ها، مسابقات قهرمانی جهان و المپیک ) ؛ امروز ایران از سد این طلسم بزرگ گذشت و نتیجه ۲۵بر ۱۶ خاتمه یافت .

شنبه ساعت ۱۸:۳۰ ایران دومین بازی خود در هفته سوم را با لهستان برگزار خواهد کرد . لهستان در بازی پیشین خود ۳ بر یک مغلوب روسیه شد .

این شمشین پیروزی ایران در هفت بازی برگزار شده در لیگ ملت‌‌های ۲۰۱۹ بود.

 

#گیل نامه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.