انتصابات سفارشی ممنوع | به هیچ وجه شهرداری رشت محل سرویس دهی شخصی نیست

اختصاصی – گیل نامه / استاندار گیلان در جلسه معارفه شهردار جدید رشت که  با حضور  معاون  وزیر کشور و جمعی از مدیران استانی و شهری برگزار شد تاکید کرد: در انتصابات مدیریتی هیچ فردی از بیرون معرفی نشود در فرایند انتخاب شهردار رشت بعضی اوقات می‌خواستیم ورود کنم اما معتقد بودیم که قانون‌گذار این اختیار را به شورا داده است. هرگونه رانت در امور انتصابات شهری با مجازات اداری محکم روبرو خواهد شد.

 

دکتر مصطفی سالاری با بیان اهمیت حاکمیت قانون و نظارت مردم گفت : « تنهاهدف ما سرویس دهی به مردم است ونه فلان شخص و فلان مقام مسئول »و «کسانی که این گونه فکر نمی کنند با مجازات اداری محکم روبرو خواهند شد».

استاندار گیلان در راستای ثبات شهری تصریح کرد :  به هیچ وجه شهرداری رشت محل سرویس دهی شخصی نیست. به جذب های سفارشی تمکین نکنید و در جهت خدمت به مردم گام بردارید .

وی با حمایت از فاز اول پروژه پیاده راه فرهنگی شهرداری اعلام رضایت کرد و افزود :  در فاز دوم این پروژه مذاکراتی با ۴ نهاد عمومی مخابرات، دخانیات، سازمان زندان ها و نیروی انتظامی مبنی بر اختصاص این مراکز به میدان شهرداری رشت در حال انجام است که علاوه بر افزایش ۲الی ۳ برابری مساحت این پروژه با اتصال گذر شریعتی _ سعدی مشکل ترافیک را هم حل خواهد کرد.

#گیل نامه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.