یک جوان تحصیل کرده انزلی چی در انتظار مجوز ورود به شورا!

گیل نامه / در حالی که از استعفای امیر احمدی فرد رئیس سابق شورای شهر انزلی بیش از سه هفته می گذرد هنوز از معرفی عضو علی البدل شورا توسط فرمانداری خبری نیست.

به گزارش گیل نامه / تهمتن وکیل منفرد که نفر اول علی البدل شورای شهر انزلی است همچنان در انتظار مجوز ورود به شورای شهر است. وی که از یک خانواده اصیل انزلی چی متولد شده از جوانان تحصیل کرده معماری در آلمان است که به خاطر طرح ها و ایده های جذابش مورد توجه جوانان قرار گرفت و به عنوان نفر اول علی البدل انتخاب شد.

خانواده وکیل منفرد از پرافتخارترین خانواده های ورزشی کشور است. عزیز وکیل منفرد(قهرمان دو ماراتن)، سهراب وکیل منفرد(قهرمان بوکس ایران) و رودابه وکیل منفرد (عضو تیم ملی تنیس بانوان ایران) از جمله شاخص ترین اعضای این خانواده هستند. در جلسه ای حتی حسن خسته بند نماینده فعلی انزلی می گوید اگر عزیز وکیل منفرد نبود و باشگاه گیو را تاسیس نمی کرد خیلی از هم نسلهای ما معتاد بودند یا به راه خلاف کشیده می شدند.

مشخص نیست فرمانداری انزلی چرا مجوز چنین جوان تحصیل کرده از یک خانواده انزلی چی را هنوز صادر نکرده است. چه کسانی پشت پرده هستند. مگر در زمان انتخابات صلاحیت کاندیداهای شورا بررسی نشده است که بار دیگر در حال بررسی هستند.

گیل خبر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.