یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی را علاوه بر دستاورد ها سیاسی و اجتماعی، دستاورد عمرانی و آبادانی در شهر و روستا است

سرویس سیاسی :

اختصاصی _ گیل نامه / سرپرست استانداری گیلان ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهیدان رجایی و باهنر، یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی را علاوه بر دستاورد ها سیاسی و اجتماعی، دستاورد عمرانی و آبادانی در شهر و روستا خواند و گفت:اموراتی که در توسعه پایدار میتوانند مهم باشد بهره مندی از گاز طبیعی ست که در گیلان  گازرسانی به  ۲هزار و۱۵ روستا انجام شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی   گیل نامه / دکتر ارسلان زارع نقش روستاییان را در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی موثر خواند و اضافه کرد:
همراهی و حضور مسئولین و مشارکت آنان در امور مربوط به روستاها میتوانند به تسریع بخشیدن آن کمک کند.

دکتر جمالی نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی کار های انجام شده در رودبار در طی چندساله گذشته را  ارزشمند برشمرد و عنوان کرد:اعتباراتی که به شهرستان رودبار تعلق میگیرد ۲۱ میلیارد تومان است که ناکافی است و ما از اعتبارات ملی استفاده میکنیم.

وی آسفالت روستایی را از دیگر پروژه ها در هفته دولت در شهرستان رودبار خواند و گفت:توقع داریم که شهروندان رودبار بصورت پوشش ۱۰۰ درصدی نعمت گاز طبیعی برخوردار باشند.

فرماندار رودبار با بیان اینکه در کل ۱۱۹ پروژه با اعتبار بالغ بر ۹۲ میلیارد ریال درهفته دولت در این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید،گفت:از این تعداد پروژه ظرفیت ایجاد فرصت شغلی  ۵۲ نفر است.

ضیایی با اشاره براینکه شاخص های برخورداری گاز در رودبار با افتتاح این پروژه به ۸۹ درصد ارتقاء پیدا میکند،افزود:در سال ۹۲ شاخص برخورداری شهرستان رودبار از نعمت گاز قریب ۲۶ درصد بود.

 

 

 

📸 مطهره رمضان زاده

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.