گیلان بیشتر از ظرفیت ، ذخیره آرد دارد

اختصاصی _ گیل نامه / مدیرعامل شرکت تولیدی آرد گیلان خوشه میزبان نشست خبری اصحاب رسانه و مدیران سازمان صنعت و معدن و تجارت استان گیلان بود . در این نشست که با همت و هماهنگی روابط عمومی سازمان صمت برگزار شد ، به عملکرد و برنامه های کارخانه تولید آرد ، کارآفرینی ، اشتغال ، و استفاده از عوامل موثر و کارا در بهبود و پیشرفت واحد تولیدی پرداخته شد .

جواد محمدی ضمن خوش آمد گوئی و استقبال از اصحاب رسانه و تقدیر از مدیران سازمان صمت ، بیان کرد : آرد قوت لایموت مردم و نیاز مبرم جامعه می باشد . این مهم علاوه بر اینکه تولید دارد حرمت نیز دارد .

وی با اشاره به بهره برداری محصول با تجهیز ماشین الات شرکت های برند آلمانی افزود : در فاز اول خط تولید پس از اخذ مجوز در سال ۷۷ بالغ بر ۲۵۰ تن آرد در شبانه روز داشتیم که در سال ۸۲ به ۵۰۰ تن رسید .

کارخانه آرد در سال ۸۹ با وجود مشکلات مالی اقدام به احداث سیلوهای فلزی ذخیره ای ۲۰ هزار تنی کرد . همچنین در فاز سوم طرح توسعه در سال ۹۲ موفق به اخذ مجوز صنایع جهت افزایش ظرفیت و تعمیر و بازسازی ماشین الات ده ساله و خرید ماشین الات به روز و نوین شد .

مدیرعامل شرکت تولیدی آرد گیلان خوشه تصریح کرد : این شرکت توان ۶۰۰ تن آرد در شبانه روز را دارا می باشد و می تواند آردی با کیفیت مطلوب تولید کند .

محمدی ضمن تقدیر از حمایت و تجربیات پدرش در طول مسیر راه اذعان کرد : تاکنون با توجه به اهداف شرکت آرد گیلان خوشه در راستای ایجاد اشتغال حدود ۳۷ نفر پرسنل مشغول به کار می باشند که در فاز دوم حدود ۷۰ پرسنل فعالیت دارند و بطور غیر مستقیم ۲۵۰ نفر با شرکت تعامل دارند .

این مدیر در خصوص تجهیزات شرکت آرد گیلان خوشه افزود : علاوه بر ماشین الات نیازبه ذخیره سازی گندم در انواع کیفیت آن می باشد ، سیلوهای اختلاط  گندم در انواع کیفیت ها از جمله امکانات این کارخانه می باشد ، همچنین کارخانه مجهز به آزمایشگاه نمونه کنترل کیفیت جهت یکنواخت کردن گندم می باشد .

وی با تاکید بر کیفیت ارد و تولید نان مرغوب گفت : طرح کیفیت محصول در گرو نیروهای متخصص امر ، آموزش دیده و دارای تحصیلات بالا و مرتبط و تجهیز خطوط کنترل کیفی ، تولید ، مالی ، اداری ، فنی حرفه ای ، بهداشت حرفه ای ، ایمنی می باشد .

مدیرعامل شرکت تولیدی آرد گیلان خوشه اظهار کرد : گاها شهروندان از کیفیت نان و نانوایی و آرد ابراز نارضایتی دارند ، اما تمامی این مسائل به یکدیگر مرتبط می باشند ممکن است آرد خوب باشد اما نانوا نان با کیفیتی پخت نکند و بالعکس .

وی در سخنان پایانی گفت : گیلان بیشتر از ظرفیت گندم دارد و نیاز به احداث کارخانجات متعدد آرد نیست . هم اینک ۳۵ درصد ظرفیت را به خود اختصاص داد ه است .

شایان ذکر است ، شرکت تولیدی آرد گیلان خوشه چندبن سال پیاپی به عنوان واحد تولیدی نمونه برگزیده شده است . در سال  ۸۹ از وزیر کار کشور لوح تقدیر دریافت کرد و به عنوان کارآفرین برتر شناخته شد .

#گیل نامه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.