گزینش سلیقه ای و عدم دعوت از رسانه های مستقل در نشست خبری نماینده ولی فقیه در گیلان

گیل نامه / روز چهارشنبه گذشته نشست خبری آیت الله فلاحتی نماینده محترم ولی فقیه در گیلان به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی   گیل نامه / فارغ از نگاه پدرانه آیت الله فلاحتی به حوزه رسانه از بدو ورود به استان،از نکات جالب توجه در این نشست، عدم دعوت از برخی از خبرگزاری ها و رسانه های موثر و مستقل خبری گیلان بود که فارغ از نگاههای جناحی در پوشش اخبار استانی همت گمارده اند.

بنظر می رسد برخی از عوامل اجرایی این نشست که خود از اصحاب رسانه گیلان محسوب شده و بارها نسبت به برخورد سلیقه ای با رسانه ها لب به اعتراض گشوده اند،اینبار خود نیز سهوا و یا عمدا اقدام به اینکار کرده اند و بدون در نظر گرفتن جایگاه رفیع نماینده ولی فقیه به عنوان پدر معنوی استان و دیدگاه شان نسبت به رسانه ها و لزوم پخش حداکثری بیانات و دیدگاهشان در تمامی اقشار جامعه،کم لطفی خود را با برخورد حذفی شامل حال برخی از خبرگزاریها و رسانه های مستقل خبری نمودند.

بدیهی است اطلاع رسانی درست و پوشش حداکثری دیدگاه آیت الله فلاحتی در جامعه تنها با همدلی واستفاده از ظرفیت تمامی رسانه های استان حاصل شده و برخوردهای جناحی و سلیقه ای تنها به نقصان در امر اطلاع رسانی حداکثری می انجامد.

گیل خبر

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.