کاوه قدسی به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان تالش معرفی شد

گیل نامه/مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان تالش با حضور سید عیسی مهدوی فرماندار و ابوالفضل صادقی معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان در محل فرمانداری تالش برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی    گیل نامه / سید عیسی مهدوی در مراسم معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان تالش با تاکید براهمیت فعالیت های ورزشی برای شهرستان اظهار کرد:شهرستان تالش با ظرفیت های بالایی که در امر ورزش دارد باید مورد توجه قرار بگیرد.

فرماندار تالش با اشاره به اینکه هدف اصلی ما گسترش ورزش و رو آوردن نوجوانان و جوانان و حتی میانسالان به ورزش است ،افزود: ورزش سلامت جامعه را تضمین می‌کند و جوانان را از گرایشی به استفاده از مواد مخدر و ناهنجاریها دور می کند.
مهدوی همچنین از زحمات منصور غفاری رییس سابق اداره ورزش و جوانان تالش با اهدای لوح تقدیر تقدیر و تشکر کرد و برای کاوه قدسی به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان تالش آرزوی موفقیت و سربلندی کرد .
در پایان این مراسم کاوه قدسی با حکم مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان تالش معرفی شد .
لازم به ذکر است منصور غفاری رئیس سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان تالش ادامه فعالیت خود را به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت آغاز خواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.