کارمندان بسیجی نگهبان ارزش‌های انقلابی در ادارات هستند

گیل نامه / مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه کارمند بسیجی باید در ادارات خود به‌عنوان نگهبان ارزش‌های اسلامی و انقلابی عمل کند گفت: کارمند بسیجی نباید با اسراف و حیف‌ومیل اموال بیت‌المال هزینه‌ بر روی دوش نظام بگذارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  گیل نامه / سرهنگ عباس حسینی ظهر امروز در همایش یک‌روزه آموزش مقدماتی مربیان صالحین استان گیلان در رشت اظهار داشت: این دوره آموزشی با هدف ایجاد توانمندی‌های اولیه در سرگروه‌ها و مربیان برای پذیرش و اداره صحیح حلقه‌های تربیتی و توانمندسازی آن‌ها برای تربیت بسیجیان مؤمن، توانمند و بصیر در سطح ادارات می‌باشد.

وی با اشاره به هدف اصلی و اساسی شجره طیبه صالحین افزود: تربیت انسان مؤمن، بصیر، مجاهد، فعال، انقلابی و دارای موضع ف کادرسازی نیروهای تراز انقلاب اسلامی و نقش‌آفرینی نظام اداری کشور است.

رئیس سازمان بسیج کارمندان استان گیلان با اشاره به انواع حلقه‌های تربیتی گفت: حلقه‌های تربیتی به ۵ دسته، حلقه متربیان، سرگروه‌ها، مربیان، سرمربیان و مجمع اساتید تقسیم می‌شود.

حسینی با بیان اینکه یکی کارمند بسیجی علاوه بر اینکه باید دارای ابهت و اقتدار باشد، باید عامل به تقوا، خوش‌اخلاق، دلسوز و با ادب باشد عنوان داشت: یک کارمند بسیجی باید پرکار، فداکار، بی توقع، ایثارگر و دارای پشت‌کار باشد.

وی مردم‌داری، مردم یاوری و طرفدار از حقوق ضعفا را از جمله ویژگی‌های کارمندان بسیجی دانست و خاطرنشان کرد: یک کارمند بسیجی باید بصیر، دشمن‌شناس و آمر به معروف و ناهی از منکر باشد و حضور مؤثری درصحنه خدمت‌رسانی به مردم از خود نشان دهد.

رئیس سازمان بسیج کارمندان استان گیلان با تأکید بر اینکه باوجود کارمندان بسیجی نباید شاهد بروز مفاسد اقتصادی، پارتی‌بازی، رانت‌خواری در محیط ادارات باشیم تصریح کرد: باید کارمند بسیجی در راستای ریشه‌کن کردن این‌گونه مسائل که در شأن نظام اسلامی نیست، تلاش کند.

حسینی با اشاره به اینکه کارمند بسیجی باید در ادارات خود به‌عنوان نگهبان ارزش‌های اسلامی و انقلابی عمل کند ابراز داشت: کارمند بسیجی نباید با اسراف و حیف‌ومیل اموال بیت‌المال هزینه‌ بر روی دوش نظام بگذارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.