پیام تبریک ۳ مقام روسی و ترکیه ای به استاندار گیلان

گیل نامه/استاندار آستراخان و سرکنسول‌ های روسیه و ترکیه به ارسلان زارع استاندار گیلان پیام‌ های تبریک دادند.

به گزارش گیل نامه به نقل از خبرگزاری صدا وسیما مرکز گیلان ؛ سرپرست استانداری آستراخان ، سرکنسول فدراسیون روسیه در رشت و سرکنسول جمهوری ترکیه در تبریز در پیام‌ های تبریک انتصاب ارسلان زارع به سمت استاندار را تبریک گفتند و توسعه روابط اقتصادی ، تجاری و فرهنگی با گیلان را خواستار شدند.
سرپرست استانداری آستراخان در پیام خود خطاب به دکتر زارع ضمن ابلاغ صمیمانه ‌ترین تبریکات نوشته است : استان آستراخان و استان گیلان اولین مناطق فدراسیون روسیه و جمهوری اسلامی ایران بودند که با یکدیگر روابط دوجانبه برقرار کردند؛ در ۲۵ سال همکاری، تجربیات گران بها و رویه‌های مشخصی حاصل شده و مهم آن که تمایل زیاد به توسعه همکاری‌های متقابل همچنان پابرجاست.
ایگور بابوشکین خاطرنشان کرد : توسعه روابط سنتی تجاری و اقتصادی دوجانبه، ارتباطات بین منطقه ویژه اقتصادی لوتوس و منطقه آزاد انزلی، افتتاح سرای تجاری ایرانیان به ابتکار اتاق بازرگانی، صنایع و معادن گیلان در آستراخان، تداوم همکاری‌های دانشگاه گیلان و دانشگاه دولتی آستراخان و ساخت یادبود عمر خیام شاعر و عارف بزرگ پارسی به عنوان زینت شهر آستراخان گام ‌های موثر در سال‌های اخیر است و امید دارم با حضور جنابعالی شاهد تحکیم بیشتر روابط اقتصادی و فرهنگی بین دو منطقه باشیم.
همچنین در بخشی از پیام تبریک آندری وادوف سرکنسول فدراسیون روسیه در رشت آمده است : آرزومندم در سایه دلسوزی جنابعالی شاهد پیشرفت بیش از پیش استان گیلان و توسعه روابط اقتصادی، تجاری و فرهنگی بین گیلان و مناطق فدراسیون روسیه باشیم.
حسین گونگور سرکنسول جمهوری ترکیه در تبریز نیز ضمن تبریک انتصاب ارسلان زارع به سمت استاندار گیلان، اراده و جدیت خود مبنی بر گسترش و تنوع بخشی به روابط میان گیلان و کشور ترکیه را اعلام کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.