وظیفه آحاد ملت و دولت است که امر به معروف و نهی از منکر کنند| در این امر ما راضی به خشونت نیستیم بلکه میخواهیم فریضه دینی خودرا را انجام دهیم

اختصاصی _ گیل نامه / دادستان رشت ضمن گرامیداشت سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی  با بیان اینکه اکنون  در جامعه شاهد رفتارهایی هستیم که هیچ سنخیتی با انقلاب و ارزش های اسلامی ندارد گفت:در دین ما نیامده است که کسی بخاطر از دست دادن حیوان خانگی خود به ماتم بنشیند،این اثرات رها کردن فرهنگ و اداب و رسوم غنی ایرانی است که روز به روز هم در حال افزایش است.

حجت الاسلام و المسلمین علی مصطفوی نیا با ذکر اینکه اسلام به حیوانات هم عنایت ویژه ای دارد اما باید در اندازه خودش انجام شود،افزود:وظیفه آحاد ملت و دولت است که امر به معروف و نهی از منکر کنند، در این امر ما راضی به خشونت نیستیم بلکه میخواهیم فریضه دینی خودرا را انجام دهیم.

وی با اشاره براینکه ستا امر به معروف و نهی از منکر با همکاری بسیج و قوه قضائیه باید ظابطان این فریضه دینی باشند،عنوان کرد:ما نمیخواهیم چهره اسلام را خشن نشان دهیم ولیکن در بعضی شرایط باید تذکراتی اعمال شود.

او همچنین پیروی و رعایت قانون را الزام دانست و ادامه داد:گروه هاییی هستند که عامدانه سعی دارند چهره شهر مارا نازیبا جلوه دهند و استان را فاسد میخوانند که باید به اینگونه رفتارها رسیدگی کرد.

سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه همه مسئولین باید برای بقاء انقلاب امر به معروف و نهی از منکر کنیم،گفت:اگر امر به معروف و نهی از منکر را فراموش کنیم انقلاب اسلامی سقوط خواهد کرد و بسیار یاز گرفتاری ها که الان دچارش هستیم از فراموش کردن این بحث است.

وی با تاکید براینکه ما در حوزه های مختلف نیاز به امر به معروف و نهی از منکر داریم گه نیازمند یک مجموعه فعال است،افزود: امروزه موضوع عفاف و جحاب یک موضوع عادی نیست و جز ءبرنامه های مدون و تنظیم شده کشور است.

او همچنین منشا مشکلات اجتماهی و طلاق را بدحجابی خواند و ادامه داد: عمده مشکل ما سوء مدیریتی است و جنگ نرم مسئله بی ایمان و بی وقار کردن جوانان ماست.

سردار عبدالله پور با ذکر اینکه هدف دشمن این است که سبک زندگی مارا به سبک خودش طراحی کند،خاطرنشان کرد: سبک زندگی ما نباید از ایرانی اسلامی به غربی برود،دشمن بدنبال بی عفتی و ترس و بی وقاری در جامعه است.

فرمانده سپاه قدس گیلان همچنین از آموزش دادن هزاران نیروی بسیجی برای تذکر لسانی و عملی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر خبرداد.

 

عکس/مطهره رمضان زاده

#گیل نامه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.