میزان مطالبات به قدری بالاست که عملکرد های دولت چشمگیر نیست | حوزه ورزش و جوانان کار و فعالیت زیادی را می طلبد+ عکس

سرویس ورزشی :

اختصاصی _ گیل نامه /  نشست صمیمی معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان استان گیلان با مهندس محمد مهدی تندگویان در محل سالن اجتماعات هتل المپیک رشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /  معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان بر ضرورت ایجاد رابطه مستقیم جوانان با این وزارت برای بیان مشکلات اشاره کرد و گفت:بعداز ۴۰ سال توانستیم در حوزه جوانان یک نهاد عمومی ایجاد کنیم که باعث تشکیل مجمع ملی نیز شد.

مهندس محمدمهدی تندگویان گیلان را جزء پنج استان برتر در حوزه جوانان دانست و افزود:ماباید بستری را فراهم کنیم که در ساختار تشکیلاتی جایگاه مناسبی برای بیان مطالبات و تبدیل آن به بهره برداری وجود داشته باشد.

وی با تاکید براینکه سمت نباید تاثیری در عملکرد یک مدیر داشته باشد،عنوان کرد:خوشبختانه توانستم تمام وعده های خودرا عملیاتی کنم بجز طرح هایی که اعتبار تعلق نگرفته باشد.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان انتصابات در حوزه جوانان از مشکلات کشور خواند و اضافه کرد:اقدامات خوبی در خصوص انتصاب جوانان صورت گرفته که میزان مطالبات به قدری بالاست که عملکرد های دولت چشمگیر نیست.

تندگویان با تاکید براینکه جوانان سرمایه های کشور هستند که برای  برای حفظ ایران انگیزه دارند،خاطرنشان کرد:باید برای ایجاد بستر های مختلف مثل سمن ها تلاش کنیم که بتوانیم از ظرفیت های  جوانان بهره مند شویم.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گیلان بابیان اینکه ما هنوز گوشه ای از مطالبات جوانان را نتوانستیم پاسخ دهیم،گفت:حوزه ورزش و جوانان کار و فعالیت زیادی را می طلبد که در استان ما سعی کردیم که طوری عمل کنیم باعث کارآفرینی شود.

دکتر مریم بخشی اداره ورزش و جوانان را یکی از متولیان امور جوانان در استان دانست و افزود: با وجود تمام مشکلات  دغدغه ها خوشبختانه   اعتبارات خوبی برای طرح های ملی مهیا شد.

وی همچنین از امضای تفاهم نامه ای با فروشگاه نجم خاورمیانه مبنی بر اعطای جهیزیه به زوجین خبرداد و عنوان کرد:استفاده از ظرفیت های روستایی و ایجاد کارآفرینی و اشتغال زایی از مهم ترین اولویت های ما است.

در حاشیه این مراسم همچنین جوانان به بیان مشکلات و دغدغه های خود پرداختند و از سارا بهمنیار کاراته کای گیلانی نیز تجلیل بعمل آمد.

 

 

✍ مطهره رمضان زاده

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.