واکنش دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان به هنجارشکنی زنی در رشت

گیل نامه / حسن کربلایی امروز گفت: ضدانقلاب می‌خواهد جریان مردمی مقابله با مفاسد اجتماعی را خلع سلاح کند.
به گزارش گیل نامه /در پی هنجارشکنی زنی جوان غیرگیلانی در یکی از خیابان های رشت و پخش تصاویر آن در فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای معاند دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان امروز گفت: پس از ضرب و شتم بانوی آمر به معروف و ناهی از منکر خمامی توسط جمعی از افراد لاابالی، ضدانقلاب به دنبال خلق صحنه ای بود تا به تعبیر خودشان جریان مردمی مقابله با مفاسد اجتماعی را خلع سلاح کرده و اصطلاحا برگی مشابه را رو کند.
حسن کربلایی با تأکید بر اینکه باید همه به ‌هوش بوده و مراقب نقشه های مشابه باشیم، افزود: دشمنان با توطئه گری دنبال این هستند تا نشان دهند که همینطور که آن خانم محجبه در خمام کتک خورده، جریان مقابل هم همین کار را کرده است.
وی تصریح کرد: بنده از دستگاه قضا، پلیس و مسئولان امنیت می خواهم تا به شکل همه جانبه و دقیق به این اتفاقات رسیدگی کنند، چرا که قطعا جریانات معاند نظام با برنامه دقیق در این طراحی نقش داشته و باید رسیدگی شود.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان در پایان با بیان اینکه همانطور که بارها اعلام شده ما در کار امر به معروف و نهی از منکر دنبال کار پلیسی نیستیم خاطرنشان کرد: باید همه مراقب نقشه های بیگانگان باشیم.
حدود ساعت ۲۳دوشنبه ۲۷خرداد زنی بدون حجاب در یکی از خیابان های رشت رقص و پایکوبی کرد.
این زن دستگیر و با قرار وثیقه در بازداشت است.
صداوسیما
#گیل نامه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.