واردات برنج در بازه زمانی مشخصی انجام میپذیرد که قطعا همزمان با برداشت برنج نیست|حمایت از کشاورزان باید در سایه رعایت حقوق مصرف کنندگان انجام پذیرد

سرویس اقتصادی :

اختصاصی _ گیل نامه / نشست خبری دکتر محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه و معاون اول رییس جمهور با اصحاب رسانه و خبرنگاران گیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  گیل نامه / رییس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه در فصل برداشت برنج واردات لغو شود،گفت:واردات برنج در بازه زمانی مشخصی انجام میپذیرد که قطعا همزمان با برداشت برنج نیست.

دکتر محمدباقر نوبخت مهم ترین نکته در حوزه اقتصاد مقاومتی را حمایت از تولیدات داخلی و کشارزان دانست و افزود:حمایت از کشاورزان باید در سایه رعایت حقوق مصرف کنندگان انجام پذیرد.

معاون رییس جمهور رشد ۸ درصدی اقتصاد را از سیاست های اقتصاد مقاومتی خواند و خاطرنشان کرد:با انتصاب جانشین ستاد اقتصاد مقاومتی در استان ها شاهد این خواهیم بود که مشکلات با دقت بیشتری بررسی شود.

وی یکی از ویژگی های تحقق اقتصاد مقاومتی را توسعه و بازسازی زیرساخت ها دانست و تولید و ایجاد اشتغال و گردشگری در گیلان را از اهداف این ستاد برشمرد.

دکتر نوبخت همچنین به پیگیری امور خطوط راه آهن رشتانزلیآستارا اهتمام ورزید و اضافه کرد:تکمیل مسیرهای جاده ای در استان گیلان از دیگر برنامه های این ستاد جهت توسعه استان است.

رییس سازمان برنامه و بودجه با تاکید براینکه ایجاد و افزایش اشتغال در گرو حل مشکلات واحدهای تولیدی است،اذعان کرد:یکی از چالش های جدی گیلان وجود ناکافی فرصت های شغلی است.

او گردشگری رااز ظرفیت های خوب استان دانست و گفت:توسعه زیرساخت های ریلی و ایجاد امکانات رفاهی و هتلینگ گامی موثر در راستای توسعه امر گردشگری در استان است.

 

عکس / مطهره رمضان زاده

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.