هیچ کس سپیدرود را به گردن نمی گیرد/ واگذاری احتمالی از طریق مزایده

گیل نامه / با کناره گیری کیومرث بیات از مالکیت باشگاه سپیدرود این تیم محبوب رشتی در بحران مالکیتی جدید گرفتار شد.

در روزهای گذشته بیات با انتشار تنها یک نامه در صفحه اینستاگرام خود از مالکیت باشگاه سپیدرود استعفا کرد.

 


هرچند پیش از این گفته می شد علی کریمی اختیار مالکیت باشگاه سپیدرود را به ورزش و جوانان گیلان واگذار کرده است، اما حال این اداره کل در نظر ندارد مسئولیت مستقیم این واگذاری را در اختیار بگیرد. از همین جهت است که معتقد است مالکیت کیومرث بیات در باشگاه سپیدرود از نظر حقوقی تعهد دو طرفه ای با علی کریمی بود و در صورت امتناع بیات تیم دوباره به علی کریمی واگذار شده است و مالک بعدی باید قرارداد خود را با مالک قبلی امضاء کند.
البته در صورتجلسه واگذاری باشگاه سپیدرود رشت که به امضای بیات، کریمی، صادقی معاون ورزش و جوانان گیلان، مومنی نایب رییس هیئت فوتبال گیلان و چند نفر شاهد رسیده بود سپیدرود به صورت قطعی از کریمی به بیات واگذار شده بود و هیج شرط فسخی در این قرارداد دیده نشده است.
وکیل علی کریمی نیز مدعی است «با توجه به توافق نامه میان علی کریمی با اداره کل ورزش استان گیلان در مورخه ۹۷/۱۲/۱۳ انتقال مالکیت تیم سپیدرود از آقای علی کریمی به نماینده اداره کل آقای بیات به صورت قطعی وغیر قابل برگشت انجام گردیده است»
از آن جا که مشخص است علی کریمی قصدی برای تیمداری دوباره در سپیدرود ندارد و تنها مایل است مطالبات خود را دریافت کند، اما حال بزرگترین مشکل این است که مالک آینده سپیدرود از چه طریقی باید انتخاب شود.
در اخرین صحبت ها، بنا به گفته دکتر صادقی معاونت اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان، امتیاز باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت به متقاضیان خرید این باشگاه از طریق مزایده واگذار می گردد، وی اعلام کرده است: آگهی فراخوان عمومی باشگاه طی هفته جاری در روزنامه های کثیرالانتشار سراسری کشور درج و منتشر می گردد.
البته مشخص نیست تا آن تاریخ چه کسی قرار است عهده دار موقت این باشگاه باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.