هدف بسیج ، تحصیل جبهه واحد رسانه ای است

سرویس فرهنگی:

اختصاصی _ گیل نامه / دوره آموزشی خبرنگاری مقدماتی حرفه ای با حضور جمعی از اساتید خبره دانشگاه  های تهران در کانون فرهنگی تربیتی شهید حق شناس واقع در شهر خمام برپا شد . این کارگاه در دو روز متوالی با مشارکت سازمان بسیج رسانه استان گیلان ، شورای اسلامی شهر خمام و شهرداری خمام برپا می شود .

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / هدف از برگزاری چنین کارگاه هایی ، ایجاد بستر بهینه و عملکرد گرا در راستای ارتقا و گسترش ماهیت رسانه ها در تعامل با جامعه و قشر تاثیر پذیر جوانان و نوجوانان می باشد.

مسئول بسیج رسانه استان گیلان طی سخنرانی در این کارگاه با اشاره به آرمان ها و اهداف مشترک ملی جامعه اذهان داشت : امروزه رسانه حرف اول را در جامعه می زند فلذا باید همگی در صیانت و نگهداری آن کوشا باشیم . هدف بسیج ، تحصیل جبهه واحد رسانه ای است و این امری است ممکن و شدنی و اصحاب رسانه بایست در تداوم و بقای آن ساعی و یکدل باشند.

سرهنگ مهدی پارسا در بدو سخنانش با یادآوری نکاتی ارزنده و ستودنی درجبهه مقاومت افزود : امروزه دشمنان و اجانب در تقابل با دنیای اسلام ایستاده اند .

وی با یادآوری خاطرات ۸ سال دفاع مقدس در جنگ تحمیلی عراق ، جنگ های روانی و منطقه ای امریکا علیه خاک عراق ، تصرف شهر های مرزی کشورمان توسط رژیم بعثی صدام و رجز خوانی های بی پایه و نافرجام آنان ؛ رشادت های سربازان و دلاورمردان و شیرزنان کشورمان را به رخ دشمنان درمانده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کشید .

مسئول بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به تشکیل بسیج پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و با بیان منویات رهبری اظهار کرد : بسیج متکشل از نیروهای رشید ، دلیر ، جوانان و نوجوانان انقلابی و همیشه در صحنه ، متعهد به آرمان های امام و خط رهبری می باشد .

وی با متذکر شدن به شرایط سخت جنگ و با وجود کاستی ها و در مقابل جان فشانی و ایثار و بردباری نیروهای بسیج ، رزمنده و سپاه گفت: همگی ما در نگهداری و مرتفع ساختن موانع راه باید همدل و همگام باشیم .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.