ممنوعیت بانوان برای استفاده از زمین تنیس خاکی دهکده ساحلی بندرانزلی

گیل نامه / دهکده ساحلی بندر انزلی از مناطق مهم تفریحی و گردشگری گیلان است که در صورت تبلیغات مناسب و همچنین تجهیز عادلانه امکانات بیشتر از این ها می تواند شناخته شود. ولی  متاسفانه مدتی است به واسطه عملکرد مدیریتی به نسبت گذشته از اهمیت آن کاسته شده است.

به گزارش گیل نامه / اخیرا نیز شنیده شده که زمین تنیس خاکی دهکده ساحلی تنها برای ورود مردان امکان پذیر است و بانوان که قبلا با نصب پوشش برزنتی امکان استفاده از آن را داشتند از امکان استفاده  آن محروم مانده اند.

گفته می شود مدیریت دهکده ساحلی اعلام کرده مسابقات تنیس زنان در دهکده ساحلی با شئونات اسلامی در تضاد است. اما اعلام نکرده اند که چگونه قبلا چنین وجود داشت که با نصب پوشش های لازم امکان استفاده زنان نیز فراهم می شد. جزء این است که بگوئیم که قصد هزینه کردن در این مسیر را ندارند.

در حالی که مسئولین نظام بارها بر حق عادلانه بانوان از امکانات ورزشی تاکید می کنند و تجهیز زیرساخت ها برای رعایت موازین شرعی نیز دارای اهمیت است اما باز نیست شاهد هستیم که بازهم سلایق شخصی موجبات تناقض در این شعارها می شود. چگونه می شود حق زنان گاهی استفاده از یک زمین است و گاهی در تضاد با ان قرار می گیرد. در حالی که ورزش یکی از مهم ترین راه های در امان ماندن جوانان از بزه های و ناهنجاری های اجتماعی است اما مشخص است که عده ای جلوی چنین حقی سنگ اندازی می کنند که شاهد چنین بی عدالتی هایی باشیم.

 

گیل خبر

#گیل نامه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.